Sol+ fika

Japp då va man hemma från jobbet å en härlig fika på söderströms med vännen Emma..
Va lite små kul att sitta å kolla på folk när de går förbi och nästan varannan som gick förbi va graivd ju
Såg två söta killar som satt vid ett annat bord kolla in dem lite...
Och sen va vi på vero Moda en sväng kollade där hittade jag en snygg jeans kjol...

Lite sugen på att gå ut på lördag fast i skövde vore skoj å träffa annat folk
Va rätt dött på jobbet idag så jag fick baka lite kakor på jobbet va skoj att göra nåt annat
Tog en lång dusch för en stund sen va gött få bort att stek os från köket idag hade ju stekt fläsk så även om man inte är i närheten av fläsket så luktar det så

Har vart helt underbart väder ute idag,,,
Hoppas att man får den nya dator ihelgen kasnke man kan greja med den men Tezz skulle rensa den lite med musik å blider som hon ville ha kvar så..

Sitter å kollar på en film just nu men det är tydligen Semifinal i Eurov sen men jag vet inte om jag ska kolla på det för jag har inte föjlt de sista så...
Vi ska åkta tidigare imorr det va nåt då kommer ej ihåg så...
Sen efter det ska jag kasnke träffa en kompis som jag jobbade ihop med på Donken vore nice å ses men hon skulle kasnke komma till skara isåfall vore gött..
Ska fixa lite mat oxå snart å ta upp lite mackor inför imorr oxå så man har lite till frukost så

Hoppas att det blir bra väder hela veckan så...
Och jag hade bara 2 ggr kvar på mitt gymkort  sen måste jag köpa ett nytt
Va å träna igår å det kändes efter jag hade vart sjuk förra veckan så...
Gött att man är ledig 2 dagar nästa vecka först på tisdagen sen på torsdag och på
tisdag ska man till GBG-sjukan å kolla så man helt frisk vill säga...

Tog en lite längre sovmorgon brukar gå upp vid sju-tiden men kom upp vid tjugo över idag men jag hann va lite tur så..
Längtar tills man kan börja bada å ligga på stranden hela dagen å bara njuta...
Hoppas att de kommer några snygga killar upp till jobbet så man har nåt kolla på när man jobbar så


Är sjukt seg idag men det går nog över hoppas jag islutet av veckan så...
Ska träffa en kille på fredag ska bli skoj men jag har träffat han förut men det va ju ett tag sen men vi ska bara kolla på film å käka lite så
VIsst ser han bra ut men grejen är att han är för på hela tiden men jag vill ta det långsamt fram ju men det fattar han inte...
Behöver beställa synundersökning oxå

Jag å emma pratade om vore skoj om vi va ett gäng å gick till Café & Bar i lidköping en kväll å tog ett glas vin  å kasnke äta nåt gott oxå å ha d gött verkligen

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback