Söndags bak

Då va det nästan slute på sin lediga helg men det vart helt okej tycker jag allt
Är lite tråkigt väder ute idag men det är skönt ändå så
Ringde hem förut å berättade att jag hade fått en ny tid nu så det va väl bra sa de så
Kollade på Robinson igår å jag tyckte fel person åkte ut men det är ju inte jag som röstar så
Somnade rätt sent igår så va lite småseg imorse men efter ett tag så
Har precis bakat muffins

Chokladmuffins ca 15 st

100 g margarin
2ägg
2½ dl strösocker
1½ tsk vaniljsocker
1 krm salt
4 msk Kako
2 dl vetemjöl

Smält matfett och de låt det svalna
Vispa  ägg och socker pösigt. Tillsätt de övriga ingredienserna.
Blanda till sist i matfettet.
Fördela smeten i formarna .
Fyll dem inte till mer än ½
Grädda i mitten iugnen i 10 min




Hoppas att de blir bra!

Det blir en väldigt lugn dag för mej iallafall med en pizza sen å plugga lite oxå så sen blir det nog en kopp te med en nygrädd muffins*mums*
Iveckan är det jobb som gäller å sen ska jag försöka träffa Emma å Lina
Sen ihelgen som kommer ska man på fest både fredag(avskedsfest) å lördag men jag tror jag ine kommer dricka på både iallfall
Måste be om ledig oxå imorr så
Ska försöka komma iväg å träna iveckan måste det verkligen så
Nästa helg är det Morsdag!
Hoppas att man kommer isäng nåt ibra tid ikväll måste känner jag verkligen
Och jag har ringt å avbeställt några tv kanaler nu så det va gjort så skönt
Ska nog nu krypa upp isoffan å kolla på en film å bara mysa tror jag allt
Och jag hoppas att min hyrdvärd kan fixa min tvättnyckel oxå måste verkligen tvätta oxå men kasnke kan låna mina föräldrars tvättmaskin på söndag men jag behöver ju tvätta innan oxå så
Fundera på om man ska gå hyra en film sen sugen på det men jag vet inte vad för film
Har provsmakat mina muffins blev okej tyckte jag allt
Vart en lugn å skön dag tycker jag allt..fast är man lite seg oxå så
Sitter å fundera på vad jag ska köpa till min kompis som fyller veckan..
Ska nog vila lite...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback