Oväntat

Japp då va denna fredag snart över! Det har vart en lugn å skön dag på jobbet idag å vi hade ju praktikanter på jobbet så det va bara att köra med dem ju *hihi*
Skulle träffat en kille från linch ikväll men han fick förhinder (oväntat) vi skulle se på film å käka nåt gott så..Blir lite trött på det kan jag säga..Han som hade lovat ju att vi skulle ses....Men han lovade så fort han va ledig nån helg så skulle vi ses...
Men det blev en lugn hemma kväll med  god mat som bestod av Kyckling å Klyftpotatis å bea-sås har oxå diskat å städat efter mej oxå...fast ibland önskar jag hade Diskmaskin så

Ska jobba imorr hoppas att de blir lugnt men lite får det bli för då går tiden fortare så..
Imorr är det Eurovison kanske man ska se vet inte...
Just nu sitter jag å kollar på Så ska de låta så
Imorr ska man ta bussen till jobbet för marina är ledig
Har lagt in nya låtar på mobil förut lite gött att byta lite ju
Va på Ug men det va inte öppet otur ju...Får gå dit nästa vecka måste verkligen det...
Måste kolla tvätttid oxå kasnke jag kan ta det på torsdag om det finns tid får hoppas..
Iveckan har jag oxå brännt lite cd-skivor med min musik så jag kan ha de sen när jag får den andra datorn
Hoppas att man söver gott sen ikväll..gjorde jag iallfall igår nat så skönt
Det är Kullen-festivalen vid  Katredralskolan idag men orkar inte gå dit...
Längtar tills jag får mina nya kläder oxå ska bli nice verkligen

Ska köpa ett nytt gymkort nästa vecka oxå..
Sitter å fundera på hur det gått för en kompis som opera sig i tisdag...Hoppas att det gick bra iallfall
Igår så åkte jag med en kompis till skövde för hon skulle hämta sin mobil va trevlig biltur vi skulle egentligen skulle vi fika men hon hade inte råd så..Skulle ta det en annan dag sa vi allt
Igår morse när jag när käkade frukost så satt jag å kollade på Pippi på rymmen va lite små mysigt ju
När jag va ute i lördags fick jag en komplimang på mitt hår va ju snällt ju
skulle vilja göra slingor oxå eller färga underhåret vore snyggt ju
LÄngtar tills tisdag då är man ledig så skönt sen jobbar man en dag sen ledig igen sen har man ledig helg så nice verkligen...
Nästa fredag är det tydligen Vårmarknad i Linch å de säger att de kommer va den värsta dagen i linch iallfall på jobbet sa marina...Vill ju gå på den å hörde att Måns Zemerlöv kommer å sjunger ju´vore kil att höra men men
Kanske ska åka hem till mammi å pappi på söndag å fixa lite saker kasnke städa deras bil så vi åker i en ren å fin bil på tisdag =0)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback