2009-11-23

Så va helgen över igen vart härlig helg med både solskne å regn så det vart lite mysigt tycker jag allt...
Har vart ute å gått sen har lagat god mat sen haft trevligt sällskap både fredagen å lördagen så.
Vart både Solsken å regn ihelgen vart lite mydigt så!

Imorr är det 1 månad kvar till Julafton känns lite konsigt men lite mysigt oxå
Kanske de dags att börja kolla på julklappar oxå då..
Har lagt in räkningar idag så tråkigt verkligen men det är ett måste så

Ska ta tag i å städa lite å byta lakan sen tänkte jag och jag har bokat tvätt iveckan oxå måste verkligen tvätta så
Sen imorr ska jag hämta min mobil ska bli gött verkligen men det gör jag innan möte så.

Hyrde 3 filmer ihelgen
en som hette JVCD va sådär tyckte jag men det va inte jag som valde den så..
Sen på söndagen så hyrde jag filmen Allt flyter va helt okej tyckte jag  sen senare så hyrde jag nya Wallander filmen "Läckan" va grymt bra tyckte jag ...

Sen idag har jag vart i Lidköping hos min coach å prata om min fratid typ låter lovande tycker jag allt..
Ska strax fixa lite käk tror jag men måste gå handla lite oxå
Jag upptäckte jag hade en ny Kanal igår allså kanalen canal+SF...så just nu kollar jag på sällskapsresa bara svenka filmer på denna kanalen

Nästa vecka ska man till Gbg igen då så tråkigt men jag hoppas att det är sista gången så jag ska åka buss dit å kanske mamma & pappa kommer och hämtar mej så ska vi kanske till IKEA oxå

Behöver vekligen klippa mej men jag ska nog göra det innan jul tror jag...
Hoppas att det blir någon snö till jul men det tvivlar jag på typ..Ihelgen ska man hänga upp avdentsstjärnor å sånt ska bli lite myigt tycker jag allt

Jag kan säga att jag önskar mej en ny dator just nu eller ett bidrag iallafall men jag ska försöka spara men det är inte så lätt när man inte har nåt jobb så

Hoppas att ni har haft en kanon helg

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback