Fjällbacka!

På torsdagen hoppade jag in å jobbade hos monika men fick gå hem tidigare för man mådde ju skit men sen när jag kom hem så gjorde jag 2 kladdkakor som jag skulle ha med mej till helgen...
Och senare på kvällen kom R förbi å kollade på filmen Johan Falk så nu har man sett alla de filmerna....
Ifredags va jag på vårdentralen igen och det visa sig att jag hade fortfarande Lunginflammtion igen..
Så jag å pappa satt där i 2 timmar och jag fick ta prover å prata med en bra läkare oxå...Och Läkaren sa att jag hade oxå hjärtsvikt så jag ska skicka ett papper till hjärtläkaren i gbg sa han så kasnke de skulle göra nåt...
Så man kan säga att jag är ett problem barn....

Sen efter det skulle vi åka till Fjällbacka och där skulle vi ha film helg med famlijerna Bengtsson & Palms. och när vi åkte dit så snöade lite mysigt =)
De som va redan där va Marianne,sven,linnea,göran å berit sen kom vi å ellen å henrik sen på lördagen så kom Emelie med sin kille jakob..
PÅ lördag dag va de flesta ute på en promenad men inte jag eftersom jag inte orkade så jag va kvar istugan å kollade på film..
När de kom tebaxs så åt vi å sen blev det en film till...
De filmer vi såg va

*Austraila
*Rallybrudar
*Alfe
*Underbar älskad
*Charlotte gray
*Sällskapsresan
*Irish
*Änglar & Demoner

har säkert glöm nån film.
Och gjorde vi Julkort och kransar man skulle hänga på dörren

Va en mysigt helg med god mat ,dryck,filmer å trevlitg sällskap fast man inte va helt 100 den helgen så..
Så måndags så va jag bara hemma å sov typ hela dagen men det behövde jag nog tror jag

Idag har jag vart hos min coach och prata om praktik platser kanske å lite vart jag skulle vilja va på praktik så..
Ska ringa syon på campus imorr
Det är tråkigt väder ute idag *suck*
Har oxå lämnat in min mobil igen för 3 ggn fårse om de fixar det annars ska man få en ny mobil ju...

Har fått tid till GBG igen 3-4 dec ska tydligen bränna igen läkaren hade sett på nån bild han tog förra gången att han missade lite den gången...Så jag ska åka buss dit sen ska kasnke mina föräldrar kommer och hämtar mej så skulle de kasnke till IKEa igen för att köpa de delarna som saknas...

Ska nog spela lite tv-spel sen tror jag...
Den 11 :e Dec ska vi julpyssla hos några kompisar ska bli skoj tror jag allt
Jag å min bror ska köpa gemensam julklapp till våra föräldrar blir billigast så å smart är det oxå..
Det går riktigt bra för Villa nu de har vunnit alla sina matcher hittils...jag å pappa ska nog gå på en match efter jul tror jag  eftersom han har en del med bygget att göra...

Imorgon ska jag till Vårdcentralen å ta den andra vaccin spruta oxå
PÅ fredag spelar Zekes på olins men jag kommer ej in så tråkigt nog*suck* men jag fundera på åka på dansbandsfinalen och kompisen Ellen skulle kasnke med så det kan bli skoj ju =)


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback