Kanon Helg

Halljo på er nu är man här igen så..

Vart en kanon helg verkligen fredagen va jag hemma hos mamma & pappa å myste å kolla på Idol sen så tidigt på lördagen drog vi till Ikea för att mamma å de skulle köpa sitt kök eller delar av det typ sen skulle pappa köpa ett Kök till hans jobb så vi kan väl att hade med oss 2 kök hem sen å lite andra saker oxå...sen fick vi stressa oss hem för sen på kvällen skulle vi åka på lyssna på min morbror å hans kör hade konsert i De La Gardie(gymnasieskola i lidköping) sen efter det va vi  på Cafe & Bar å åt jättegod mat verkligen...

Och samma kväll så va det Dansbandskampen på tv:n och min kusin är ju med i Zekes å de fixk sin 2:a Guldstjärna så de klara för finalen nu den 19:e dec vore skoj kanske åka dit å se live..ska iallfall fundera på det isåfall

Idag är det Fars dag jag hoppas att ni har kommit ihåg att gratta era pappor nu!
Jag vill säga att min Pappa är Guld värd

SÅ vi firade lite hemma så brorsan va hemma sen åkte vi till Morfar & Mormor en sväng..och  iveckan har morfar vart dåligt han hade fått en Blodpropp i Lungorna men han är hemma nu men man vet inte hur långt han har kvar..får hoppas att det inte går alls för fort bara...
Och på dagen har jag hjälpt pappa burit in brädor till köket å burit kök oxå..Det kändes eftersom jag inte har orkat eller kunnat träna på ett tag verkligen men måste jag komma igång nu!


Fick mina Jultidningar idag oxå köpte en väggkalender å en samlingsbox med Sunes sommar & Sunes Jul
Nu är man hemma iskara igen lite skönt men lite gött att va hemma hos mamma oxå....

Måste städa lite hemma iveckan verkligen ser ut som kriget verkligen så...Sen ska kasnke träffa en del kompisar som man inte sett på veckor typ..
Och jag ska ta tag i mitt j*vla körkort nu måste de nu så en kompis mamma tipsa om ett nytt körkortsprogram som jag ska nog köpa så hoppas att det går vägen nu!

Hoppas att ni har haft en kanon helg


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback