Storstädning

Igår tog jag en lite sovmorgon sen vid elva så träffa jag Favvo tjejen Tess å tog en fika på Gustavsson det kändes som evigheter sen vi såg så vi hade mycket att prata om verkligen
Sen så åkte vi hem till hennes föräldrars hus å hämta hennes syster sen så åkte vi till Linch å kollade på lite julklappar men va bara se men inte köpa just nu men jag måste börja köpa snart..Jo vi va på elgiganten å där träffade jag Kussen Viktor å hans tjej Linda de va hemma på en lite minisemster...
Sen så skulle jag på Coaching möte igen fast i grupp va lite nervös tyckte jag allt men skoj oxå.
Och sen hämtade jag min mobil så underbart verkligen =)
Det va strålande solsken igår..

Idag har det vart full fart på mej började med att jag hade tvätttid den tidiga så det va bara gå upp vid sju å börja å medans tvätten va igång så började jag putsa fönster fast bara insidan sen så va det dags att byta i tvättmaskinerna å hänga upp tvätten, sen så dammsög jag nogrant sen så torka jag golven över allt känner så duktig...Kännde jag att ville ha städat inför 1:a advent.
Och jag har hämtat upp mitt julpynt oxå ska nog smygstarta att sätta upp mina stjärnor imorr..





Så just nu sitter jag bara isoffan med en kopp kaffe å njuter av en nystädad lägenhet.
Och imorr ska jag ta en lite sovmorgon tror jag allt är jag värd efter denna dagen..
Hade tänkte baka Lussekatter men det får nog bli nästa vecka tror jag allt

Är rätt tråkigt väder ute det regnar som vanlig!

Jag hoppas att jag får mina pengar från Försäkringskassan snart annars måste jkjag låna lite pengar av mina föräldrar fast känns lite dumt att åna av dem...
Men jag hoppas att jag hittar nåt jobb eller utbildning snart vill inte gå hemma längre verkligen

Ihelgen ska man till Skövde till Favvo tjejen Ellen å va sällskapsdam för hennes pojkvänn ska till Idre åka skidor ihelgen så det ska bli trevligt med god mat å kanske ett glas vin man vet aldrig..
Och innan jag åker dit ska jag till vårdcentralen å ta den 2:a spruta å blodprov oxå
Sen på söndag är det Tomteparad men jag vet inte om jag kommer se den vi fårse...

Pappa ringde förut va lite trevligt att prata med han allt..Han ville kolla hur det va med mej..
Kanske ska fika med en gamla kompis Marika på fredag hon ska nämligen flytta till Gbg i jan lite tråkigt..

Fundera på att ringa min faster kolla om hon behöver nån hjälp innan jul behvöer verkligen lite extra pengar just nu och om jag måste ju börja spara till ny dator oxå..
Men får ringa henne efter jag kommit hem från gbg så..eller omm jag ska gå till Olins å kolla där oxå

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback