Halloween

Mmm nu är det helg igen lite skönt men....Och denna helgn är det Hallowwen men ska inte ut festa ska ta det lugnt bara... BUS & GODIS

Och i tisdags va jag på Olins kollade om de behövde personal inte nu men kasnke senare i Nov sa han så det vore bra isåfall...
Igår va kompisen Ellen här å fikade å tjöjtade en del sen va hpn sökte jobb på Kråks sen på nåt annat ställe..
Sen så va vi på Vårdcentralen(nya) va riktigt fin tyckte jag..jag va där och tog blodprov å vacinet och syster sim tog spruta på mej sa att man kunde få ont ikroppen å ont iarmen å det har jag verkligen nu så..

Har vart ute o gått en sväng idag men jag vill inte gå för lånt ifall jag får ont efter operationen...
Sen har jag spelat MarioKart ska nämlligen slå R i detta spelet men kommer nog ta ett tag men va är det säger" övning ger färdighet"

Pappa va här för en stund sen med lite mat så jag överlver så..
Ska kolla på Idol sen å äta gott och bara softa typ som jag har gjiort resten av dagen...
Men på måndag måste jag ringa/eller gå dit till hyrdesvärden om hyran..
Sen har jag ringt Monika om jobbet å sa att hon behövde ingen hjälp nu kasnke att jag åker dit å hjälper till nån lördag men vi fårse

Imorr ska man hemma till Mormor & Morfar ska bli skoj å trevligt att se dem inte ofta typ man träffar dem så å kolla på Dansbandskampen nämligen så att min kusse är med i bandet Zekes...Jag tror att mammas bröder skulle komma oxå..

Har städat lite å plocka iordning lite idag oxå lite skönt att ha städat över helgen så..Sen har jag lovat min kompis städa sin lägenhet jag har ju inget annat göra så..

Hoppas att ni får en kanon helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback