Okt-fest

Japp då va man här igen va ett tag sen och det har hänt lite sen sist kan jag säga dej....
Jag har vart hemma å sjuk i 2 veckor pga av Lunginflammation va inte alls kul har fått käkat medicin så det va jättetråkigt verkligen...
Men min kompis R va här några gånger med lite mat å lite sällskap va mycket trelivgt...
Så jag jobbade första gången igår men då hade jag utbildning med en kille va väl okej men klagade på att man blev trött i benen men jag sa att så är det i resturangbranchen...Och jag fick gå hem tidigare eftersom monika ville inte att jag skulle börja på 100% dirket efter jag vart sjuk så...Och igår va mitt andra kusin joanna med sitt barn Caspian va första gången jag fick se han sen han kom så...

ILördags hände det nåt skoj jo jag fick ett kusinbarn till min Kusin Marina fick sitt barn å det blev en lite tjej å hon ska heta Moa så gulligt verkligen ska kanske gå dit imorr å träffa henne =)

Itorsdags så va jag först på AMS för handledare möte om min handlingsplan har fått en jättetrevlig tjej Sofia heter hon..Men jag skulle börja satsa lite hårdare efter jag hade gjort opertionen sa hon så...Sen efter det så kom pappan å hämta så skulle jag till läkaren i Linch prata med dem å diskutera varför det blir såhär å grejen är att jag tar inte upp Järnet tydligen lika bra som alla andra eller nåt...
Sen åkte hämta mamma på jobbet sen körde de hem mej....

Ikväll så är det Okt-fest(sista) som gäller så det ska bli allt skoj tycker jag allt...Och 2 kompisar fyllde år iveckan så det blir väl att man fira de lite ikväll så...
Fundera lite va man ska ha på sig sen först tänkte jag klänning men sen kom jag på eftersom jag har vart sjuk är det smarts att ha jeans å nåt linne tror jag allt...

Det va forst på bilarna igår morse så det har börjat bli kallare nu på morgonen så jag fundera nästa snart att ta upp min vinterjacka nån dag...

Ska iväg å jobba några timmar nu på förmiddagen sen får jag gå hem vid 12 tiden o kanske jag får lift av R hem för han skulle tydligen till linch å klippa sig å sen fixa lite andra saker sa han så det passar bra vi..Han är för snäll verkligen...

Måste städa lite å dammsuga lite sen när jag kommmer hem ifall emma kommer hit sen ikväll men vi fårse hur det blir...

Pappa å mamma har nästa inget golv kvar i varken köket eller i hallen så men det blir nog bra sen när det blir klart så...

Igår så va jag bara hemma å lagade mat å kollade på Doobidoo sen på Idol tyckte det va synd att Rasmus åkte ut va lite tråkigt...
Ska strax äta lite frukost snart vart uppe sen lite efter 5 tiden idag sjuk trött så...

Ska försöka spara till en ny dator eller om mi  kompis kollar på den andra datorn igen vore bra...och sen ska jag försöka säga upp mitt bredband hos ComHem å sen köpa mobiltbredband hos 3 istället mycket smidigare så...
Com Hem krånglar hela tiden å så de är så kass tycker jag så...

jaja hoppas att det blir en nice kväll sen..Hoppas att vi ses ute sen

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback