Sjukskriven

Sorry att jag inte har skriviet på ett tag för jag har vart i Gbg igen så jag har inte orkat skriva...
Japp då har man vart i gbg igen å operat sig igen men det va mycket större ingrepp sa läkaren så det skulle kasnke ta lite längre tid så...
SÅ han sjukskrev mej 2 veckor men jag fick bestäma själv hur länge jag ska va hemma så..Är hemma en vecka iallfall...
FIck stanna i 3 dagar denna gången va lite skönt det med...Pappa va i Gbg på onsdagen å trodde att jag fick komma med hem men inte det...Så han va bara å hälsa på mej lite på kvällen innan han åkte hem han hade vart på IKEA å lite annat...
Och jag vill TACKA min favvo tjej ELlen som körde mej till gbg itisdag va snällt av henne =)

Happ då blev det inget fotbolls Vm för Sverige lite tråkigt nog tycker jag allt men men...
Sen jag kom hem har jag bara legat isoffan å kollat på tv ja jo vart ute gått en lite sväng men inte långt...

Idag har kompisen R vart här vi hyrde en film som hette Stat of Play med Ben Affleck m.m den va bra men jag tyckte den va lite seg men bra..
STATE OF PLAY



Sen hyrde vi andra filmen med Johan Falk va grymt bra...
Vi hyrde den första filmen med han förra helgen så...
JOHAN FALK 1 - GRUPPEN FÖR SÄRSKILDA INSATSER 1:a filmen  JOHAN FALK 2 - VAPENBRÖDER 2:a filmen


Det finns 4 till av denna serier så de rekomendera jag  att ni ska se...
Och så käkade vi mat ihop oxå va en riktigt bra dag tycker jag allt...

Sen åkte han hem skulle vidare så jag la mej å vila lite sen lagade jag mat å kollade på Tv och nu kollar jag på Körslaget...

Innan ska jag tvätta tänkte jag måste verkligen det så...
Ska kanske åka hem imorr till mina föräldrar å bli ompysslad lite vore lite gött å skönt..
Har blivit bjudna på Barndop om några veckor men grejen det är samma helg som vi ska tll Bohuslän med kompisarna så vi skan nog stå över dopet man kan ju inte va med på allt ju...

Kollade på Idol igår å det va rätt som åkte ut igår va nämligen Camilla jag gillade inte henne verkligen när hon uppträde så gjorde hon om låtarna hela tiden tyckte inte jag så...Detn va Michael jakson tema igår va skoj ju...

En kompis ska åka till Ullared iveckan som kommer blev lite sugen på att åka dit oxå hoppas att vi kan åka dit snart vore skoj va ju ett tag sen man va där ju...
Måste till AMS på måndag å prata med dem lite...

Hoppas att ni har en kanon helg

P.S vill TACKA alla mina kompisar att ni finns!!

Over and Out




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt?varför är du sjukskriven?

2009-10-18 @ 20:19:35
Postat av: Lovisa

jag är sjukskriven för att jag operar mej

2009-10-29 @ 18:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback