Veckan

Jadu då va man här igen fast det va ett tag sen...Jadu vecka va väl okej jobbat lite och har jobbat idag med va lite folk tyckte jag va lite skönt...
Jobbade kort tis,tor å måndag va gött tyckte jag...

Va på Ams iveckan oxå fick papper på skrivit så gött..
Har vart tråkigt väder denna veckan i tordags så spöregna det hela dagen va inget roligt alls...
Igår så va jag , mamma å pappa på bio filmen "Flickan som lekte med elden" va bra tyckte jag allt...sen efter det så gick vi till resturangen Madonna så gott *mums*

Sitter hemma å bara kollar på tv å väntar på att Fotbollsmatchen mellan SVergie- Danmark hoppas att sverige vinner allt...Men vi får se allt....
Ska strax fixa lite mat oxå ska bli gött och jag har vart tagit en dusch så gött...
Och imorr ska jag ta en sovmorgon ska blie så skönt så...
En kompis ringde mej iveckan frågade va jag skulle göra på söndag undrar om han om jag kunde hjälpa han med en sak så det ska jag göra det imorr...
Det är tydligen kalas för min kusin Marina imorr oxå men jag tror jag hoppar det har redan lovat min kompis så....
Sen har jag sett Charmtrollet  Moa så =)

Min kompis R ringde förut å berättade hur det va på kursen i sthlm..Han sa att han va lite trött eftersom han hade inte sovit så mycket sa han...


Har shoppat lite iveckan oxå typ 2 nya linne å en annan tröja lite gött med nya kläder =)
Jobbar bara måndag nästa vecka sen dra man till Gbg å få gjort det nu ska bli gött att få bort skiten nu men jag lovar mej själv att va mer försiktiagre sen så...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback