Vintertid

Först vill jag påminna att man ska ställa tebaxs klockan en timme för det blir Vintertid lite mysigt tycker jag allt =)

Japp sitter man här igen så..känns som en evighet så
MM utan jobb men det känns helt okej orkade typ inte va kvar på stället iallfall så och mamma å pappa tyckte det va bra att jag kom ifrån det stället oxå även om det är min faster som äger det så..grejen är lite oxå att jag har vart bort så mycket så de har börjat letat efter ny personal..
Och jag har sökt 2 nya jobb till Kråks sen tebaxs till Donken känns helt okej faktisk så...

Imorr ska man på Jobbgranti aktivitet grej ska bli skoj tror jag hoppas jag iallfall..
Sen iveckan ska jag träffa en gamla klasskompis från gymnasiet Katta det ska bli skoj sen ska jag kasnke träffa kompisen lina ska bli nice...träffade henne i torsdags oxå va mycket trevligt så..va på stan å kollad epå stövlar sen fikade vi å bara tjöta massa skit...

Ihelgen va jag hemma sen så igår så åkte jag hem till mina föräldrar såg hur det va med dem..Mamma va lite dåligt men annars va der okej...papa höll på bygde som vanligt..han hade lagt massa med frigolit på golvet ihalen å köket..
Igår va det premiär på Dansbandskampen va helt okej tyckte jag men nästa helg så kommer min kusse Anton va med då får va ringa å rösta kanske...
Sitter hemma isoffan å myser med en varm kopp cholkad å har hyrt en film å min kompis R vä här oxå kollade men åkte för ett tag sen han órkade inte kolla klart på filmen han tyckte det inte va nån action i den så...men det va han som valde film så..

Ska laga mat senare så det blir Kyckling å ris tror jag  ska bli gott...
Har regnat hela dagen verkligen*suck*
R ska komma imorr med ett tv-spel till mej så jag har nåt att göra nu på dagarna typ...
Jag hoppas att de ringer om jobben iveckan behöver verkligen pengar nu...Men jag kommer ju få av försäkringskassa så...(hoppas iallfall)

Men förlåt men jag är så j*vla trött på allt verkligen.

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback