Helg

FÅr be om ursäkt att jag inte har skrivit på ett tag oxå...en sak ni är dåliga på skriva kommentarer tycker jag allt...

Helgen har annars vart lugn eller jag jobbade idag så va okej va en del att göra så då gick tiden fortare så...
Iveckan har det vart gött väder så undebart...

I tisdags va jag & pappa i GBG på sjukan igen men så jag har en glad å en tråkigt nyhet...den tråkigt är att jag måste dit å bräna igen sen den gladn är att det är sista gången så...så detta kommer bli om 3-4 veckor sa han så det blir bra...
Efter sjukan va pappa å jag på Ikea å shoppade lite...Jag köpte 2 söta gosedjur till Lalas systers bebis å sen till min kusse Marina som ska ha barn typ om en 1 vecka....
Lalas syster fick förra veckan å det blev en pojke så lala sa att det komme bli en blivande Fotbollsspelare..

Har kollat på Serier En Ö i Havet den är rikigt bra verkligen...
En del folk tror man är så dum å korkade inte kan allt för man va mörkhyad så..te.x att man inte kan räkna eller prata bra svenka...

Sitter å kollar på film å äter Popcorn så mumusigt verkligen =)
Hoppas att det blir bra väder imorr ska man kasnke ut å gå en sväng behöver det lte skönt bara gå ut å gå tänka lite för sig själv =)
Kanske tar en sovmorgon imorr vore inte fel verkligen...

Over & Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback