Sjuk igen

Ihelgen skulle jag gått ut å festat men så blev det inte för jag blev sjuk istället så jag låg hemma hos mamma å pappa istället mådde skit...
Och på lördagen skulle jag bjudit min kompis ellen på födelsedagsfika men det blev inget med det eller så...
Sen på söndagen så kom Mormor & Morfar på besök å de hade med kusin Hanna som ville sälja Jultidningar...

Jag åkte hem på söndagen för att gå till jobbet på måndag..men på måndag morgon kände jag mej inte ritkigt bra så jag ringde först pappa sen ringde mamma som följde med mej till vårdcentralen å det visade det sig att det va Lunginflammation så tråkigt...så nu äter man medicin i 10 dagar hoppas att det ska gå över.. Men jag tror inte att det blir nog något festade för mej denna helgen eller så jag hoppas att jag kan gå ut den sista helgen då ska man gå All in tänkte jag allt!
Men kompis från STHLM skulle komma denna helgen men jag hoppas att hon kan komma sista helgen vore nice verkligen =)

Imorr ska man till Lidköping å ta prover å min snälla pappa ska köra mej han tyckte inte att jag skulle åka buss så som jag mår nu så..
Ska oxå gå till banken å fixa en sak
Igår va jag på Jobbgaranti va okej tyckte jag allt...Måste kolla upp med pluggande å sen söka nytt jobb oxå är så trött på Resturangen man får bara skit oxå..
Har vart lite tråkigt väder ibörjan av veckan men idag har det vart soligt allt
Nån dag ska jag hyra den där bil filmen vore skoj att se den men det har oxå kommit en ny Wallader filmen ska kasnke hyra den å se den med R kanske...

Va hemma hos min bror för nån vecka sen å han hade köpt en ny tv en 50 tums plattv den va grymt stor
Och han hade målat om lite i lägenheten oxå blev snyggt...

Vill oxå göra om i min lägenhet vore gött å nice verkligen men de får man väl bara drömma om typ...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback