2010-04-18

Ifredags när jag kom hem från lidköping så började jag tvätta å städa lite sen plocka bort mina vinterjackor å sånt sen så efter några timmar så ringde R frågade va jag skulle göra på kvällen så jag åkte hem till han å vi käkade mat eler vi käkade på Donken sen åkte vi hem till han å kollade på "SÅ ska de låta" Sen så åkte jag hem sen på lördag så ringde R igen å frågade om jag ville hänga med hem till hans mammas stuga se hur blev efter hon har byggt om så det blev en tur dit å R skulle hjälpa henne hugga ner träd å så fick mat Spaggetti å Köttfärssås så gott å Chokladpudding som efterrätt*mums* och så gick vi en promenad å njöt av vädret även om det blåset så mycket! Det va jätekul att träffa LIsbeth igen hon va lite småsjuk hon hade/har öroninflammation lite tråkigt nog!

Sen kör R hem mej sen blev det en lugn kväll hemma med god mat å bra på tv:n...Skulle egentligen gått på bio igår med han jag träffa ilördags men han hörde inte av sig så vi fårse om vi ska ses igen !!!

Jo R fått ett nytt jobb han ska börja på Götene Hus igen så roligt för han så han firade lite igår med några öl fast!
STORT GRATTIS!
Kanske han kan komma in sina vanliga rutiner igen då att sova bättre å han mer fritid än va han hade när han jobbade på Jobmeal...

Idag blir det jättelugnt oxå ska kanske kila ner å köpa en pizza sen å bara softa just nu sitter jag kollar på " En riddares historia"
Tog en lite sovmorgon idag va lite gött eftersom jag va uppe med tuppen igår typ så!
Och jag fundera på kasnke boka skrivningstid snart oxå måste göra det!

Pappa ska kasnke komma och hämta min cykel sen för att laga den sen behvöer den nu när jag ska jobba på Coop så visst jag kan ju gå dit men lite skönt att ha en cykel oxå..

Och jsg ska försöka att spara unda lite kasnke till en ny dator om inte R fixar den andra! Min börjar bli lite knäpp å sliten nu så...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback