24 år

Va hemma hos mamma å pappa itorsdags för att få hjälp med fylllningen i Smörgåstårtan sen sov jag där sen så åkte jag med mamma in till Lidköping å hon släppte av mej på sjukan för jag skulle gå dit å få behandling å ta prover sen va det dags att åka hem och sen gick jag av vid Coop för jag skulle dit å prata med min kompis EMmas pappa som är chef på cafét där!
Eftersom Emma har slutat där så frågade hon om jag kunde kasnke börja jobba där så jag lämnade in en ansökan å sen får vi se om det blir nåt

Sen åkte jag hem å började städa lite sen efter en stund så ringde R tjötade lite sen efter en stund så knackade det på dörren så stod han utanför dörren för han hade vart iskara å hämtat en cafe maskin iskara...
Efter nån timme åkte han hem å efter några timmar så kom han till tebas så då lagade vi lite mat å drack lite för att fira min födelsedags iförskott =) vi kollade på Talang å va första gången jag såg Bert gråta i tv..
Sen hyrde vi filmen 2012 va helt okej tyckte jag allt...

Sen på lördagen så va det min dag så började med att pappa ringde gratulera mej sen ringde mamma sen va det en del sms man fick...
Å R va här igen på lördagen med lite mat å kollade på tv sen va det dags att börja göra iordning inför kvällen för då skulle tjejerna komma...Började duka sen så fixa iordning mej å lite så sen kom dem fick jättefina presenter av dem TACK SÅ MYCKET...
SEn blev det Varm smörgåstårta å mycket prat å skratt och senare kom Lala förbi å tjötade en sväng å sen började vi spela spelet " SÅ kan det låta" Dock förlora man men det va skoj att spela...
Åkte Jag,EMma å ellen med lala till lidköping å gick ut på Harry´s
Sen kom ELlens pojke å hämta oss va så snällt av han ju!

TAck brudar+ Lala för i lördags får göras om tycker jag allt =)

Igår mådde man ju inte alls för bra sen vid 11 tiden kom pappa hämta mej för skulle hem till dem för att ha kalas för släkten fick en del bra saker där oxå Trisslotter,pengar Berlock till mitt armband m.m
Och Godingen Moa va oxå med igår va jättesöt verkligen va skoj att de kom ju...

Har vart på banken å sätt in pengar sen va jag på Willy´s å lämna in ett nytt CV å Brev å hon sa att de hade vart mitt gamla Cv å de har tänkte lite på mej! Men inget sommarjobb fanns det men kasnke ett vikariat till hösten kanske för det va nån som skulle få barn å nån skulle va tjänstledig....
Sen va jag boka tvätttid!

Helt underbart väder ute idag =)
Ska till Lidköping 2 ggr denna veckan och ihelgen ska man på bio med en kille som jag träffa i lördags så mysigt...


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback