Framtidsplaner

Nu har man vart på möte på AMS och man fick veta va som kommer hända efter coachiengen är slut...
Vi kommer forsätta gå till AMS istället till sin Handledare istället det är väl bra det...Sen hade de mer krav på oss nu att man skulle komma till Viktoria gården å redovisa typ va man har sökt,praktikplats eller om man har prata med nån arbetsgivare...Och man kommer ha en ny handledareplan som man ska följa typ...
Hoppas att min Handledare har kollat upp om truckkort oxå vore bra att veta lite snart...
Ska kolla med pappa om de kan tänka sig en sommarjobbare vore nice =)

Och de berätta nåt bra att man kan gå på nån utbildning ilidköping å plugga upp sina betyg å de har böcker på skolan så de behöver man inte köpa man behöver bara betala 500 för att tenta av sina tentor isåfall..Vore bra om jag kasnke började där..
Måste läsa upp Sv iallafall så det blir ett nåt att plugga upp!
 
Mna Plan
*Plugga upp betyg
*Truckkort (utbildning)
*Kolla praktikplats

Och jag väntar fortfarande svar från Sommarland hoppas att man får svar snart..
Pratade med min granne och hennes sons kompisar skulle kasnke hyra hennes lägenhet så hon skulle kanske lägga ett gott ord för mej kasnke...
De har tydligen lite som wallmans salonger på Mangos sjungade servitörer/servitriser

Over and Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback