Jobbat

I torsdags så jobbade jag 10-18 så det blev att man lärde sig igen att stänga va skoj jobbade ihop med en tjej som heter Sofia vi bor nästan grannar!
Ifredags va det bara softa tog en lång sovmorgon sen så va jag ute å gick en promenad sen på kvällen så gjorde jag hemgjord Pizza å chokladpuddin till efterrätt och satt kollade på "så ska det låta" efter det så kolade jag på den " sista samurajen med Tom cruise den har jag sett förut men den är bra tycker jag
På lördagen va det dags att gå till jobbet  å jobbade 12-17 så jag stod i disken å det va rätt lugnt den dagen så jag va lite överallt...sen fick man en skön promenad hem sen oxh duscha sen bev det rester till kvällsmat senare ringde R frågade va jag gjorde så han kom förbi å då åt han hos mej sen kollade vi på 2 filmer sen åkte han hem senare på natten så det blev inte så mkt sömn sen skulle man jobba på söndag samma tid som på lördagen...Men det va mer att göra på söndagen dels att alla kom å åt samtidigt va skoj då gick tiden fortare..
Sen gick jag å sofia hem ihop sen senare kom R förbi igen å käkade Pizza å hyrde en film va sådär tyckte jag sen efter det kollade jag på Wallander film-Luftslottet å tjötade med folk på msn å somna rätt sent...

Det va kalas för min kusin Hanna igår men mamma visste att jag jobbade så det sa inget men det va rätt lugnt och mamma fick se lilla Selma igår!
Så GRATTIS HAnna

Har vart helt underbart väder ihelgen så gött!

Idag ska jag till LIdköping först till coachen å få påskrivit sen ska jag til sjukhuset å ta prover sen ska jag kollad på stan en stund senare kommer pappa in till stan för då ska vi till läkaren å prata med han..Kanske blir at vi äter nåt efter det...
Sen ikvälll ska vi kolla på min kusin anton har sin slutproduktion iskolan på rosers salonger ska bli skoj att se å mina kusnier Viktor å Anders är hemma å ska kolla oxå det är antons bröder...

Innan showen ska mamma å pappa komma hit å fika så jag har tagit ett varv med dammsugare å torka av lite överallt och plocka iordning lite =)
Fårse om jag ska ut ihelgen så men det tror jag allt det blir =)
Och lite konstigt men jag har inte fått min deklartion än den ska va inne nästa måndag ju och då ska man till gbg på återbesök å jag hoppas att det är sista gången nu "även om jag har sagt detta många gånger ju"

Och denna veckan ska R börja sitt nya liv på riktigt verkligen nu så LYCKA TILL vännen!
Ska tvätta iveckan sen vet jag inte va som händer mer hoppas att de ringer från COOP oxå så man får jobba lite vore inte fel lr....
Ska försöka ta tag pluggande igen oxå vill ju gärna ha det där körkortet nu så vore gött så..kankse får köra lite idag oxå!

Och jag hoppas att han hör av sig iveckan annars så kommer jag lägga ner han verkligen orkar inte vänta hur länge som helst ju =(

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback