Livet är underbart

Imåndags så ringde de från Coop å frågade om jag ville komma och prov jobba så det gjorde jag på onsdagen så jag började 9-15 så va lite iköket sen resten av dagen stod jag å hjälpte jag till portionera ut mat till kunderna sen så senare på kvällen så gick jag handlade jag å fixa lite sen kom R förbi å käkade lite mat å berättade att han hade sagt uppsig från Jobmeal! Han å chefen kom inte överens så det va lite synd! Grejen va det att R började pratade om lönförhöjning och R har jobbat mkt övertid då blev chefen sur å förbannad så R bestämde sig slutet av dagen att säga upp sig lite tråkigt men va ska han göra om det inte funkar ju...

Igår va jag provjobbade jag på coop igen å började 11-18 för att lära mej stängning jobbade ihop med jättetrevligt tjej...Och alla andra som jobbar i köket är oxå trevligt å roligt..
Sen gick jag hem å sen va det bara hem å vända sen åkte jag till Lidköping för att träffa han som jag träffade i lördags va hemma hos han kollade på film å hade det gött!
Ska ses på lördag oxå
Han ville jag skulle följa med han å grilla ikväll men grejen va det att det bara han å hans killlkompisar som skulle grilla å åka motorcykel!
Jag har vart i lidköpoing på förmiddagen å fått behandling sen hem å började tvätta å ska snart börja städa och jag ska bära ner min lådamed julskaer å mina vinterjacka till källaren oxå sen..
Ska nog sätta på lite kaffe oxå blev lite sugen på det nu *hihi*
Pappa ringde förut frågade hur det va med mej!

Imorr ska R & Jag hem till hans mamma nyrenoverad hus å få liite mat å njuta lite ska bli skoj att träffa henne tycker jag allt!

När jag kom ut från Gina i lidköping så träffade jag min Tennisspelare va inte igår verkligen han hade det jättbra han skulle till Frankrike å spela å frågade hur det va med mej å tyckte det va synd att jag inte jobba på resturangen längre!!

Köpte up mitt presentkort på gina idag som jag har haft ett tag blev en stor slapp tröja!
Helt underbart väder ute så gött hoppas att det håller i sig nu länge så och att det blir vår på riktikgt nu så!

Får säga GRATTIS till KUSINEN Joanna som fyller år idag

Hoppas att ni får en bra halg nu!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback