Påskhelgen

Ja då va årets påsk över vart helt okej...
PÅ skärtorsdagen va jag istan å fick järn sen senare på dagen kom R förbi med en lite överaskning jo vi skulle laga lite Tacos å han hade hyrt den nyaste Wallanderfilmen Vålnaden va okej tycket jag ...Sen åkte han hem sen efter det blev rätt sent...
På långfredagen så tvättade jag en del sen senare på dagen åkte jag hem till mamma å pappa å va hemma hos dem å käkade gott å kolade på "Så ska det låta" och sen blev det filmen "fullt hus" å sen blev det filmen "Pirates of Caribbien" Dödmans kista...Så det blev rätt sent den kvällen...Jo R ringde å tjötade lite...

PÅskafton började med att jag åkte med Pappa å Farmor in till stan å lämna hennes hos min faster sen åkte jag å pappa handlade mat till deras Påskmiddag med sina kompisar...Sen va jag en sväng på Systemet å köpte lite cider inför kvällen...
Sen så övnigskörde jag hem å det kan jag säga att det va ett tag sen man körde men det gick bra sa pappa...
Kom hem till dem å sen började jag städa bilen å gjorde den snygg å ren sen tog jag Farmors bil oxå...
Sen när pappa skulle hämta Farmor så körde pappa hem mej eller jag körde då..
Hem å fixa lite hemma typ vika ihop tvätten å städa lite sen va det dags att fixa sig inför kvällen å prova massor med kläder hade svårt att välja men det blev bra till slut...Sen Tess,ANna Claes å ANders å hämta upp mej sen åkte vi ut till Tezz som hade fest! Fick mat när vi kom dit å va mycket skratt å prat verkligen sen blev det lite singstar men inte mkt...
Sen så åkte vi in till stan gick in på Stadt kostade bara 50 kr va sådär...Det va en del folk på Mangos men det kostade ju 120 kr
Hade ingen lust att gå ut men jag ville ju festa å dansa å träffa tezz nu när hon är hemma hon åker ju på fredag....

Igår så mådde man såfär sov typ bort halva dagen å åt bakis mat å massa onyttigt typ*hih* sen senare på kvällen kom R förbi kollade på en film men den va sådär fattade nog inte poängen på den filmen...

Idag har jag inte gjort nåt så mkt eller lagat mat å kollat på film bara...Har snöat lite idag men det ligger inte kvar på marken som tur det iallafall...Fast det har vart toppen väder hela påsken så hoppas att det kommer snart igen*ler*

SKa till sjukan imorr å få Järn igen å ta prover sen ska man på dubbelmöte sen på torsdag ska man på utvärdering angående coachingen tråkigt att det ska va slut med det sen...
LÄngatar tills lördag då är det min födelsedag wiiee då blir det fest å utgång igen skojigt allt =)
Jag hoppas att jag får mina pengar iveckan vore gött att komma iväg å klippa sig oxå...


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback