promenad å bullbak

Vaknade hyfsat tididgt idag å ät en härligt frukost sen tog man en sväng å kolla sina mail lite annat sen vid 11-tiden ringde kompisen Tess frågade om vi skulle gå en promenad i det vackra vädret så underbart så vi gick en lagom preomenad tyckte vi sen frågade tess om jag kunde baka bullar så då gick vi till munken å köpte saker till degen sen gick vi hem till tess & claes å började baka bullar sen blev det att vi lagade vi mat oxå det blev hemgjord potatismos å varmkorv så gott! Och som efterrätt blev nybakade bullar å ett glas mjölk så gott*mums*
Vart en toppen dag!

Sen gick jag hem bara softa nu å just nu kollar jag på Skärgårdsdoktorn va ett tag sen man kollade på det eftersom man har lånat ut den till en kompis! Den serier är lite mysigt tycker jag allt =)

Och sen fick jag  reda på igår varför Han inte hade hört av sig till mej i lördags men det va pga av att han tappade sin mobil i en vattenpöl men han ville träffa mej ilördags! Så jag hoppas att det blir bio till helgen istället det ser jag framemot verkligen =)
Det va hans kompis som sa det till mej igår via facebook...

Imorr ska man till Lidköping på möte sen iväg å ta prover på sjukan igen! Och sen nästa vecka ska man dit igen å träffa läkaren oxå =) och hoppas att man får reda på nåt hur det ska bli å så

Måste lägga in mina räkningar oxå men jag tycker det är så tråkigt verkligen hatar sånt..
Pratade med en killkompis igår han ska flytta in till stan om nån månad eller så när han fått sålt sitt hus å han ska flytta till ett annat hus..
Vi skulle kanske ut ihop på valborg vore trevligt å skoj =)
Och vi tror att det är den helgen som de öppnar för uteserveringen på stadt vore nice gå dit isåfall fast jag är sugen på ut på mangos oxå men vi fårse

Jo innan han kom va jag ner iförrådet med jackor å skor lite annat men de måste fixa lampan där nere oxå vore väldigt bara tycker jag allt!
R va här igår vi käkade å kollade på fotboll tog bara det lugnt sen åkte han hem å då gjorde jag inget mer sen senare på kvällen så kollade jag på Wallandern filmen-Täckmanteln

Jo jag avslutade dagen igår med att åkte fira min faster som fyllde år å fick jättesmörgåstårta å tårta sen träffade jag marina,peter å deras dotter Moa så gulligt =)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback