tvättar och deklarera

Idag har man tvätt tid lite gött att få det gjort...
Sen imorr ska man jobba 12-18 och på fredag lite gött kanske på lördag vi fårse...SÅ det blir en lugn kväll på fredag tror jag! Ska skriva på papper imorr med angående jobbet oxå!
Det känns som att på valborg är alla fjortisar ute å super skalle av sig!

Igår va jag oxå bara hemma tog det lugnt å pluggade sen lagade jag mat sen blev sent isäng men men...
måndags va jag tog prover sen va jag å pappa hos läkaren pratade med han å han sa att jag skulle forsätta med medicin ett tag till och sen skulle jag trappa ner lite med dem och om jag sjunker fort ner så kasnke jag måste operar bort mjälten men vi fårse sen ska jag gå å ta prover en gång iveckan så...
Sen har jag fått kalktabletter och det smakar mint lite gott ju =)
Efter det så åkte vi käkade mat på lidköpingspizzeria sen åkte vi till hjertbergs för at hämta mina mediciner sen körde pappa mig till mamma sen skulle vi till skara för att lyssna på kusinen anton hade sin slutproduktion på rosers salonger...Och innan va vi hos mej tog en lite fika sen så gick vi deit va grymt bra tyckte jag allt..Mamma åkte hem vid halv nio sen! Träffade kusinerna Viktor å Anders å linda va skoj att träffa dem oxå va ju ett tag sen ju det är inte ofta man ser dem...=)

Ska ringa mamma å pappa fråga om jag ska bara skriva på min deklaration å skicka in den sen...jag får inte ut så mkt men lite iallfall...
Har prata med pappa förut å han låg hemma i magsjukan så tråkigt! Hoppas att han blir bättre nu =)

Jo jag har ju försökt få tag i han som jag träffa ute den helgen som jag fyllde år men grejen är att han va ute förra helgen å tappade sin mobil igen så jag har lite kontakt med hans kompis lite via facebook...

Måste komma på va man ska ge en kompis i 25-årspresent lite svårt å det är till en kille och han säger att han inte vill ha nåt men jag fick ju en jättegod parfym av han när jag fyllde år så..

Har lyxat till det lite med att göra chokladpudding på en onsdag *hihi* men det är ju lilllördag ju så lite gott ska man väl ha!
Sitter och kollar på "Sånt är livet" på SF kananlen
Pappa skulle på begravning till en farbror som pappa har känt länge ju han blev run 90 år..

På måndag ska jag till gbg hoppas jag får åka hem samma dag vore gött å får ett bra besked oxå vore väldigt skönt tycker jag..Jag har bokat bussplats nu iallafall sen måste jag ringa com hem oxå


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback