2010-04-22

Jo tisdags så va de här och fixade mitt avlopp va gött det sen kollade jag om jag skulle få nån köksfläkt oxå vore väldigt skönt tycker jag allt! Jo jag va tog prover och träffade min coach på morgonen va sista gången*snyft* lite ledsamt tyckte jag men hon tyckte det va skoj för mej angående jobbet ju och sen hörde sommarland av sig och de sa att jag va som reserv så men jag tackade nej till det oxå...

Igår började man dagen med att gå hyra den nya Wallabder filmen ARVET sen hem å käkae frukost sen bara softa resten typ men vädret va inte bra eller det började med att det snöa, regna sen tittade solen fram =) 
Plockade lite hemma å sen pluggade teori sen senare så kom R förbi för att vi skulle se filmen å så lagade vi mat blev kotletter, pommes å bea-sås så gott*mums*

 
 Den va sådär tyckte jag men det är värt att se den oxå så...
Sen somnade va rätt sent som vanligt tråkigt nog men va ska man göra...

Har jobbat idag 10-18 för att dels lära mej att stänga sen isommar å det va skoj att jobba lite oxå..
Va inte så mycket folk tyckte inte jag även om det va det va Ärtsoppa idag ju
Det har vart helt underbart väder idag så det blev en promenad dit å hem sen gick jag å handlade lite å sen fick jag ta tag i disken från igår sen plockade lite å gjorde ordning lite kvällsmat blev mackor,yoggi å Te orkade inte laga nån mat idag

Imorr vet jag inte va som händer men kasnke ska träffa han men han visste hur länge han skulle jobba å om det blev övertid sen ska han på dansbandsfestivalen med sina kompsiar så han visste inte om det blev imor lr på lördag men det vore mysigt å trevligt att träffa han ju *ler*
Jag ska jobba både lör å söndag 12-17 både dagarna då ska man stå idisken

Sen nästa vecka ska jag ,mamma å pappa gå se på när min kusin Anton ska uppträda med MOP va 60-talstema det är typ deras slut prov kan man säga...

Saknar nån att krama, mysa å bara längta till på dagarna*ler*
Sitter och kollar på film på SF kanalen..
Imorr ska jag ringa COM HEM å ska fixa försäkringskassa papper nåt viss kasnke man gå dit till kontoret eller om jag har nåt kvar hemma ska kolla
Ska förska ta ett varv med dammsugaren å kasnke torka golven som jag inte gjorde sist rent av lat het typ
Och kanske ska torka ur mina glasskåp ju oxå
Hoppas att pappa kunde laga min cykel oxå vore väldigt bra å snällt =)

På måndag ska man till först å ta prover sen senare ska man dit igen å träffa läkaren igen å pappa ska med då va ju bra tyckte jag allt!

Och jag kan säga att jag vet redan va jag ska göra på midsommar ska till min kompis ellens hennes föräldrar brukar ha en stor fest varje år vart där och med sen man va lite eller vart borta ett år men annars har man vart med så skoj sen dagen åker vi till spiken å Läckö å så..


Hoppas att ni får en bra helg alla mina nära & kära

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback