Malmö

I fredags så jobbade man tidigt å så blev det lugnt på kvällen sen på lördagen va det dags att jobba igen sen efter några timmar så kom pappa hämta mej..för vi skulle tidigt på söndagen för att köra min bror till malmö för att ha  ska börja plugga....

På lördag kvällen fick vi jättegod mat å dryck å va uppe rätt sent sen va det dags att gå upp i ottan för att börja göra iordnings sig inför resan....
Va en del timmar i bilen så det blev en del stopp oxå å när vi åkte ner så spöregnar det va lite mysigt att åka i en bil då...Jag å min bror satt ibak å halv sov hela vägen ner...Sen kom vi till hans lägenhet va jättefin å den tjej som bodde där oxå hade tydligen vart i Indien å hade mycket Indien saker överallt i lägenheten...Senare på på kvällen gick fram på stan i malmö för att få oss en matbit så vi hamnade på en pub med 300 ölsorter va lite skoj...Vi alla åt exiotisplanka å marängswiss som efterrätt så gött verkligen å vi va så mätta å vi kunde knappt gå hem så...
Sen hem för att göra ordnings sig för sngen....SOv väl sådär kan jag erkänna...

På måndag skull vi upp tidigt igen för då skulle vi åka hem å på hemvägen så körde jag å vi stannade på Gekås oxå va en del folk å köpte inte så mycket kan jag säga bara bra ha saker typ..
Kom hem lagom tid till säsongstarten av Fångarna på Fortet
 


 sen blev det nån film senare på kvällen sen lägga sig itid den kvällen oxå...'

Tisdag va man upp tuppen igen för då skulle jag å mamma till gbg till sjukan och kan erkänna att det gick jättenbra så skönt att slippa skiten nu verkligen och som belöning som köpte jag en berlock till mitt pandora armband en sköldpadda =) 

Sen blev det shopping en hel del kan jag säga men det va skoj oxå å vi va på Allum köpcentrum va en del andra affärer man inte hade här hemma...Va lite tråkigt väder ute men vi klara oss från regn...Sen senare så åkte vi hem å mamma körde hem mej till skara för sen senare på kvällen kom kusinen Amanada för vi skulle ha filmkväll med massa onyttigt å bara satt tjöta massa skit va skojigt tycket jag allt....Vi skulle haft personalfest igår men det är flyttat tills måndag så det va helt okej tyckte jag ..men dumaste är att jag börjar tidigt dagen efter så det kommer bli tufft men skoj oxå..
Hyrde en bra film Valentine´s Day va jättebra en bra tjejkväll va helt underbar å mysigt...
Då skulle man behövt ha nån att krama om nån när man såg på den filmen....




Ihelgen är det Matfestivalen fårse om jag åker beror på om jag får med mej nån/några å lite på vädret oxå kasnke...
Om några helger så ska man på tjejkväll med övernattning ska bli skoj längtar verkligen..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback