Film å Mys

Ilördags så jobbade man 9-17 och det va super lugnt så vi frågade hon som stod idisken om hon ville gå hem så gick hem vi d15 tiden...Sen efter jobbet så kom pappa å hämta mej å han skulle handla lite sen tog vi med min cykel oxå för att han skulle kolla på den....Sen senare på kvällen så kom Morbror roger å hans fru på lite mat de grilla å de va nog lite nyfikna på hur köket hade blivit när det va färdigt nu...Så det va mkt skratt å prat den kväll va mkt trevligt kan man säga...
Sen va jag kvar tills söndag eftermiddag så körde pappa hem mej va bara hemma typ nån halvtimme sp kom R förbi å kollade på film å käkade sen så åkte han hem sen så börjad jag kolla på film som jag hade köpt på lördagen sen så satt jag prata med nån kompis på msn bara lite så vid kanske 21-tiden så ringde R frågade om jag vill se den nya Wallander-filmen VITTNET med han så han komå hämta mej å så åkte vi hem till han så hade jag med lite godis å dricka..Den va bra å lite sorligt tyckte jag
 

Sen efter det så började vi kolla på Hot shots-2 när de är i Djungel å har sig lite....Men vi orkade inte kolla färdigt för jag va så j*vla trött så vi tog en paus på filmen å gjiorde ordning oss å la oss å jag kan säga att jag somna direkt
OCh han ställde sin mobil på 7.45 dagen efter men det blev inte så så vi gick upp rättare sagt vid halv ett va rätt trötta kan man säga så vi käkade en sen frukost sen kollade vi klart på filmen...sen efter nån timme körde han hem mej å då började jagplocka iordning lite  hemma sen blev det soffan hela kvällen å kollade på Lotta på liseberg å va lite skoj för att Lotta tappa rösten mitt allt men det va lite synd om henne oxå..
Det regna lite igår å när jag gick upp idag så spöregna det en del mend et verkar som det blir bättre väder men jag vet inte...
Blir nog en lugn dag idag med..Imorr ska man till lidköping å ta prover sen senare på dagen ska jag träffa favvo tjejerna Emma å Tess ska bli skojigt tycker jag allt..Och jag ska tvätta oxå imorr så...
Sen fundera jag på åka hem till mamma å pappa torsdag å va där några dagar lite skönt det med kasnke..även om de jobbar...

Och min bror har bestämt sig för att ra iväg till Malmö och börja plugga å det gör du rätt i tycker jag allt...
Å sen har IDa Åkersson å Viktor Josefsson har fått en lite son igår tror jag STORT GRATTIS! 

Fundera på baka några muffins sen eller nåt annt tror jag...Och jag ska försöka städa lite till idag å dammsuga oxå tror jag...

OM 2 veckor ska jag å mamma åka till göteborg å göra stan osäker...Mor & dotter dag ska bli skoj tycker jag allt...Sen på kvällen ska vi tydligen ha jobbfest men vi vet inte riktigt än vart vi ska va..Men vi ska försöka fjäska lite med Peter kasnke vi kan va hemma hos han..VI kunde va på jobbet men då måste vi va ute kl 22 inte kul precis så....MEn vi hittar nog en lösning...

SItter å kollar på Wallander filmen Prästen

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback