2010-12-18

 Först så jobbade man sen  va man på invigning på det nya teh view va jättefint verkligen å stort typ...
Sen träffade man sin gamla chef från donken va skoj att se....detta va i torsdags

 sen efter det så åkte jag med pappa hem å då träffade jag mamma å hennes vänninor va skoj att se å prata med dem...

PÅ fredagen tog man bussen in till stan(lidköping) först tog man prov sen så va det dags att börja med julklappsletande men jag visste nästan va jag skulle köpa så det gjordet jag senare kom mamma fram på stan så vi käkade lunch på view...sen gick jag en sväng till på stan å hittade lite saker till mej oxå va nice :) köpte mej lite ny hudkräm så gött verkligen
Efter mamma hade slutat så åkte vi handlade lite mat å annat sen köpte vi mer julklappar sen va det dags att åka hem å göra lite mer julgodis hos mamma å så åt vi räkor å vitlöksbröd å kollade på tv bara....

Idag upp tidigt för man ska iväg å jobba men det blev en lite mysig frukost med mina föräldrar va trevligt...
Sen iväg å jobba va en del att göra men det va skoj oxå jobbade ihop med Helena va nice imorr är det hennes sista dag på på Coop!
Och Lucia å hennes tärnor kom å sjöng lite för oss va jättefint å mysigt sen träffade jag tomten oxå
Har vart mkt fika gäster å lite matgäster men det va skoj
Sitter isoffan å kollar på Robinson och har lagat lite god mat bara softar verkligen är gött

KOmmer nog va en del folk imorr oxå å imorr så stänger man sen jobbar fram till julafton å på måndag ska jag försöka fixa de sista klapparna...
Och jag ska försöka iveckan plocka iordningen ilägenheten så det blir fint till jul och jag längtar till juldagen då ska man ut å festa liten igen!

På tisdag kommer min bror hem ska bli skoj att träffa han!

Jag vill SÄGA GRATTIS TILL MIN MORMOR som fyller år idag!

Hoppas att ni har en bra helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback