Lussebak igen

Igår började vi med en tävling på jobbet man kan vinna en korg med massa godsaker t.ex kaffe,te å kaffe press m.m

Idag tog jag en lite sovmorgon å började dagen med att ta en långpromenad i kyla sen förbi willy's för att handla lite saker...
Sen hem och börja baka lussekatter å denna gången blev dem riktig goa å bra super njöd sen efter det blev det lite städning oxå behövdes verkligen...
Är på bra humör även om jag har den roliga veckan *usch*


Imorr ska man klippa sig ska bli gött å nice verkligen plus att vi får lön imorr oxå! Sen senare ska jag kasnke träffa en tjej som jag har jobbat ihop med på Mcd donken hon har vart ute å rest en del nu är hon hemma igen ska bli trevligt ju :) fick reda på det blev inget vi ska ta det nästa vecka istället!

På fredag ska jag till LIdköping å träffa kusinen Amanda å shoppa julklappar ihop sen ska vi kanske äta lunch med mamma på Nya gabriels de har byt namn men jag kommer inte ihåg nu...
Kanske man får se/träffa tennisspelare vore ju skoj å nice ;)

Nästa vecka är det Julafton tänk va det går fort verkligen!

LIte orolig för en kompis som jag har försökt få kontakt men har ej svarat på ett tag lite bekymrad å orolig ju :(
Och det är inte bara jag som är det!

Hoppas att VIlla spelar hemma på Annandagen vore skoj ju att se dem ju har inte gått på en enda match ju så..Måste komma iväg ju *hihi*

Jag hoppas att inte missar Lofa-cupen men jag tror jag gör det tyvärr men kasnke få se finalen iallfall vore ju nice ju...

Ska se på Handboll sen ikväll ska bli nice se damerna vinna igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback