Nya datorn

Nya dator iförra veckan så fick jag egentligen min nya dator från USA helt underbart verkligen :)
Och jag fick hålla mej med att greja med den eftersom vi drog till Sthlm...
På söndagen kom en kompis förbi för att hjälpa mej med att fixa mitt trådlösa bredband men det gick inte så jag ringde till supporten på tisdagen å de hade tydligen byt kod så jag fick välja en egen kod så gött...så efter nån minut så funkade det så underbart tyckte jag...NU kan jag ta med dator till sovrummet så nice :)
Ska senare förra över mina kort å kanske lite musik från den gammal dator med ett USB sen ska jag slänga den andra dator!



SÅ nu kan jag slippa en del sladdar ihörnet vid soffan så skönt ska försöka rulla ihop min nätsladd blir mindre så det blir mer snyggare...

Idag har jag tvätta å jag va klar tidigt men jag lät min tvätt hänga kvar i torkrummet då  hade den personen efter mej börjat tvätta å tagit nyckel med sig hem men efter nån timme hade personen satt tebaxs nyckel så nu har jag hämtat upp tvätten så gött å sen har jag bäddat rent oxå...
Ska om en stund göra lite julgodis tror jag!

Min chef Peter sa att vi skulle ha öppet på juldagen fick man jobba om man ville men vi skulle nog bara ha öppet till 13 men jag vet ej fårse om jag gör det!
Träffade min granne igår å de hade avlivat sin hund den va gammal å den hade fått en tumör oxå

Fundera på att åka till LIdköping imorr å ta prov å sen kolla lite julklappar oxå måste verkligen börja ska kolla lite på jobbet lite klappar till mamma!
Jag å min bror ska köpa ihop bestämde vi igår..han kommer hem om 2 veckor typ!
Och jag undra när det LOFA-cupen vill inte missa den ju är ju tradtion ju


Måste komma iväg på en bandy match oxå snart ju hoppas att det blir på annandagen!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback