Sthlm-helgen

Itorsdags så jobbade man stängning sen åkte jag hem å fixa lites sen några minuter senare kom mina gäster på lite glögg kväll med lite mat oxå blev smörgåstårta :)
Det blev en sen kväll pga av att jag diska sen började jag packa lite smått...

Vaknade tidigt på fredagen började göra ordning mej sen kom mina föräldrar hämta mej sen vidare till Götene för att möta upp alla andra..
Sen blev det lite stop på  Viiby bar & cafe blev det kaffe en smörgås sen vidare mot storstaden Sthlm kom dit några timmar senare sen cheka in på hotell Radison sen blev det en lite tur på stan å kolla läget lite sen senare göra iordning sig lite synggare sen skulle vi äta på Pizza Hut va jättegott verkligen å vi hade en rolig servitör...Hem å lägga sig läsa lite sen somna in efter en lång dag...

Lördag: så gick vi åt hotell frukost va jätte gott sen upp ta på sig lite jackor å mössa sen vidare på ett museum men det va jätte lång kö så jag ,linda å lars gick på stan istället för det va jättekallt stå i kö tyckte vi.,....
Sen kom vi till hotellet å då blev det en sväng till poolen å bara njuta där en stund sen upp börja göra iordning sig inför kvällens bravader....Träffades i lobby å där träffade vi viktors sambo linda som skulle va lite guide till Golden Hits...
Så började gå sen efter en 10 min va vi framme hängde in kläderna å begav oss tillö baren för att ta en fördrink innan insläppet...
DÅ kom kusinen viktor å sa hej..Fick jättebra platser
jättegod mat

Förrät: Hummersoppa
Varmrätt:Fläskfilé med klyftpotatis å bea sås
Efterrätt: Hovmästedessert...

Sen så hade vi sagt till viktor de kunde fira mormor lite den kvällen å de gjorde dem verkligen va skoj för henne fick ett minne för kvällen å livet typ...
Showen började ca 19.15 å slutade runt 24 för det va lite pauser å de som sjöng fick ju oxå servera maten oxå...
Fick se en kändis Rickard Hery han som sjöng i mina gyllene skor va lite häftigt ;)

Sen hem somna sen den kvällen men det va en väldigt bra kväll...
GRymt bra Tack Viktor

Upp tidigt på söndagen för att göra iordning sig för att gå äta lite frukost sen packa lite å sen åkte några å hälsade på å såg vart Linda & Viktor bodde va trevligt å mysigt...Fick lite glögg å lite fika tack så mkt!
Sen va det några timmar ibilen igen men vi stanna i örebro för att äta lite...
Har vart lite jobbigt väder att åka i

Lovar  lr försöka fixa lite bilder från helgen vore nice
Bilderna är från fördinkar, museum och Golden hits











Är kommer det några bilder från helgen isthlm va kanon verkligen skulle vilja göra om det
Tack ännu hela gänget  som va med plus Linda & Viktor

Hoppas att ni hade en bra helg

Over and Out



Kommentarer
Postat av: anna

åhhh va kul att du hade kul i stockholm.. där bor jag... världens bästa stad hihi!!

2010-12-08 @ 17:26:50
Postat av: Anonym

jaså okej!

2010-12-09 @ 14:19:05
Postat av: Anonym

jaså okej!

2010-12-09 @ 14:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback