2010-02-24

Igår va man på möte igen va okej och vi fick en hemuppgift till nästa vecka som jag måste börja med lite iallfall..
Både i måndags o igår va det solen fram så underbart verkligen så när jag kom hem från lidköping så tog jag en långpromenad verkligen så skönt...
Igår när jag kom hem från pormenaden så ringde R frågade om vi skulle äta kvällsmat ihop så det blev pizza från Empoli så gott..sen åkte han hem vid halv åtta tiden sen så va det dags för att se skidskytte staffet damerna och sverige kom 5:an va ju okej ju...
Solen är framme idag med å va ute på en morgonpromenad så nice :)

Och jag kan berätta att vi fick silver i Staffeten med Charlott och Anna men nu är både tjejerna sjuka kasnke inte är med ilag staffetten imorr så tråkigt..Anna ligger i feber men charlott är bara lite små förkyld just nu men man vet aldrig...Och sen trodde sverige att de kunde ta med några från skyttelaget men det gick dom ej..lite synd

Ikväll verkade det som att det är Hockey igen så nice =) Sverige-Slovakien

Imorr åker jag hem till mamma å pappa och är det fredag så sen blir det gbg så nice...
Pappa ska med!

Jag hoppas att jag får svar snart på jobb måste verkligen ha ett sommarjobb..
Och jag ska skicka in en ansökan till Harry´s i lidköping se om det vill ha några sommarjobbar..
Iförra veckan så fick jag ett jättefint tack kort från moas dop!

Ska ta ett varv med dammsugare sen kasnke lite skönt att ha rent å snygg..sen är det gött att ha rent när man kommit hem när man har varit borta ett tag...
Vill att snön ska försvinna nu orkar inte mer nu...det snöade lite igår natt tydligen...Men det ska tydligen bli plusgrader imorr och på fredag så nice =)

Vi fick just ett till GULD det va herrarna istaffet STORT GRATTIS laget:Rickardsson,olsson, Söderström och Hellner va gött och det 6:e medaljen i längskidor bara... =)
Norge kom 2:a

Har ätit god mat å bara njutit av denna kvällen ska diska upp imorr orkar inte göra det ikväll och sen har packat lite kläder inför helgen...Tänkte låna mamma å pappas tvättmaskin imorr så =)

Pratade med R förut va lite gött att prata av sig lite oxå..Tycker lite synd om han lite nu efter som hans chef är sjukskriven så R får göra dubbelt så mkt nu några veckor...
Efter som en kille kan allt och han är lite halvseg av sig lite tråkigt ju....Men han är bara på provanställning så

Hoppas att vi pappa å jag kan åka till Burger King på fredag vore gött ju man längtar ju till deras hamburgare och deras pommes*mums*

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback