Alla Hjärtans dag!

På dagen va jag bara hemma å softa å vila sen kom kompisen ELlen för hon skulle med till sandra så kom vid sju tiden så vi han kolla lite på Melodifestivalen å rätt låtar kom vidare tyckte jag iallfall...Sen så gick till  på fest hos Kompisen Sandra S va skoj va en del folk från Donken sånna som jobbade nu å har jobbat och fick träffa kompisarna Johanna och ANna-Karin va ett tag sen man träffa dem ju va skoj!
Sen va det lite snack om vart vi skulle gå ut så det blev så att några gick i Skövde å jag,sandra,johanna,sandra,sara å nån mer gick till bowlighallen iskara igår va helt okej tyckte jag...
det va ju gratis att gå in å sen va det bara gå hem om det va tråkigt...Träffade förrdetta jobbarkompisen Nina där så vi pratade lite...Och hon tycker att jag skulle söka till hennes jobb de behövde sommarjobbar sa hon...
Jo ellen va så snäll så körde ett gäng till skövde oxå igår TUSEN TACK Vännen!

Både igår å idag så tog jag sovmorgon va görr verkligen sen gjorde man lite frukost sen väntade jag på att den senate Beck filmen-I Stormens Öga skulle gå att hyra men efter ett tag så ringde R å sa att han hade hyrt den så kom hit så vi åt och han hade köpte lite choklad oxå lite gulligt å kollade på den va helt okej tyckte jag allt...Värd att se!

  

Sen efter några timmar så åkte han hem så då passa jag på att städa lite hemma sen byte lakan isängen så det ska bli gött att lägga sig i en nybädda säng...
Just sitter jag isoffan å dricker en kopp te senare ska jag kolla på Wallander filmen-Bröderna går ikväll..
Imorr ska man tvätta å plugga och jag ska lämna tebaxs filmen oxå får inte glömma det så...
Vill verkligen ha VÅR nu är så trött på snön nu
Kanske man ska köpa sig en Semla imorr om det säljer oxå så...

FUndera på att kasnke att åka hem till mamma å pappa iveckan å va där några dagar vore lite skönt oxå med lite sällskap =)

Vill så gärna ha ett jobb nu orkar verkligen inte gå hemma längre...Iveckan ska man på Gruppcoaching å vanligt möte med Jenny..Och jag hoppas att jag får svar från olika jobb nu..

Den 26:e blir gbg på freedag ska bli nice å gött hoppas jag..Och jag tror att mina föräldrar ska med kanske blir en sväng till IKEA å nåt mer..Och jag ska fråga om vi kan äta på BURGER KING då längtar verkligen efter det...

Och jag måste verkligen börja träna igen eller iallfall börja gå ut å gå igen nu har tappa en del kondition nu så...
Men jag vill oxå att det ska va bra väder när man ska ut å gå så...

   

Jag hoppas att alla andra får en underbara alla hjärtans dag med era nära å Kära...

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback