Bandy

Innan jag va på möte så hade jag tvätttid va lite segt att gå upp så tidigt men det va bra att jag gjorde det...
Igår va man på Möte gruppcoaching...Imorr ska man träffa coachen själv ska bli gött att prata av sig lite....Sen eftter det så va man köpte en present till en kompis som man ska på tjejkväll på lördag ska bli skoj att träffa alla igen...

Och jag kan hatar vädert verkligen vill verkligen inte ha mer snö nu...Det snöar fortfaranade usch
Senare idag ska man på Bandy med pappa ska bli Villa-Vänersborg fösta matchen i den nya hallen...

Pratade med min kompis Amelie som bor Sthlm nu mera och hon hade ett jobberbjudande till mej men grejen är att jag måste bestäma mej om några dagar..Grejen är att måste bli av med lägenheten å fixa iväg mina möbler isåfall så det är mkt jag måste göra inom en månad isåfall..Men jag ska rådfråga pappa sen och se va han tycker...
Det hade vart en sak om frågade kasnke innan jul å så men nu blev det helt plösigt ju..
Hade ju vart skoj ju prova på nåt annat..
Amelie är butikschef nämligen...

Ska diska lite å sånt lite senare sen måste jag kolla upp buss sen!
Imåndags va R här vi käkade bara njöt typ av kvällen...Jag tycker synd om han han går upp 02.45 varje dag å börjar 04.00 sen så jobbar han till 17.00 varje dag det är verkligen inte normalt...

Vill gärna ha svar från olika ställen som jag har sökt nu blir lite otålig nu...

Är lite sugen på att göra en ny säsong isälen vore skoj men kasnke inte på Donken utan en annan restaurang eller affär vore skoji ju!

Har fått en ny tid till Gbg på återbesök igen bara se så det är bra der ner typ..
Och jag vill bli kär nu vill ha nån att kram å mysa med nu...
VIll gärna träffa han tennisspelare igen hoppas att man får göra det snart ju*ler*

Nästa helg är det ALLa Hjärtans dag då man ska va romtisk mot nära å kära typ...
Visst den dagen är lite mysigt om man hade nån att krama å mysa med ju

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback