Fettisdagen

Igår va man på möte i Lidköping igen va helt okej och innna va man en sväng på stan å kollade lite..
Och igår va det oxå FETTISDAGEN men jag åt ingen Semla med vaniljefyllning eftersom jag inte tål mandelmassa så... igår men ska gå iväg å köpa en sen tror jag...
Det snöade lite igår så tråkigt tycker jag allt...Vill ha Vår nu




Imåndags så Tvättade jag på morgonen å sen va jag å handlade lite sen va det mest pluggande en del å sen kollade man på när Charlott KAlla tog Sveriges Första OS-GULD i skidor Stort grattis till henne och igår så tog Björn Ferry Guld i Skidskytte skojigt allt..Ikväll är det Hockey å Störtlopp får man hålla tummarna för Anja..
Jo när jag tvättade så va jag ute å gick en långpromenad va härligt verkligen fast det va inte gött men det va gött att komma ut å gå rensa hjärna lite ju*hihi*

Har percis designat min blogg igen va enkelt ju så...
Om en stund ska jag fixa lite mat å sen ska jag plugga teori igen måste det...Och ska snart boka tid oxå måste det verkligen...

Imorr ska man på möte igen med Jenny sen efter några timmar så åker jag hem till mamma å Pappa för att va där ihelgen tror jag! Och på fredagen ska jag å mamma göra nåt skoj =)
Sen vill jag se hur långt de har kommit på bygget oxå hoppas att det inte det långt kvar tills de ska lägga golvet å vi kan inviga köket ju *ler*

Träffade min granne igår hon hade vart ute istugan men tydligen va det 1 meter snö där så vände å åkte hem igen...
Nästa vecka ska man till Gbg ska bli gött är så trött på detta nu verkligen...
Och jag ska söka lite jobb idag oxå måste det vill ju ha jobb nu orkar inte va hemma längre ju =(

Får säga Grattis på Namnsdagen till alla som heter Alexandra & Sandra!

Och vill göra om min lägenhet tapetsera, Måla om å göra om massor verkligen ju...Och jag hoppas att man får en köksfläkt snart blir tokigt ju

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback