Insnöad

På fredagen ringde min kusin Marina frågade om jag vill hänga med till Lidköping för att hämta kort på hennes dotter Moa så vi åkte dit vid 11-tiden och sen gick upp till magnus Gabriel och åt lite och  satt där några timmar och busa med Moa hon är verkligen ett litet charmtroll å hon är nyfiken av sig oxå...sen åkte vi hem sen tog ja bussen hem till mamma å pappa isnövädret...Käkade god mat å kollade lite på Hockeyn sen lite Let´s dance och lite skidor..
Fel person åkte ut vill helst att Gudrun skulle åka ju men men  får hoppas på nästa gång...
Och Anna Haag fick sliver i sitt lopp GRATTIS till henne...
Det snöade rätt rejält den kvällen va l'lite mysigt!

Sen hade jag tänkte åka hem på lördagen men va inget bra väder ute det snöade rejält den dagen med så man blev kvar en dag till och väderfolk sa att man skulle hålla sig hemma denna dagen.. SÅ varken jag,mamma lr pappa va inte ute på hela dagen...Och Pappa skulle egentligen köra farmor in till stan men det gick ej så....Så vi satte oss att spela lite spel å myste den dagen
Sen på kvällen va det dags för Melodifestivalen och herrarns sprint som tur så va det lite paus från OS när det va Melodifestivalen...Och det va helt okej låter som gick vidare till finalen gick Darin och Timoteij en tjejgrupp från skara/skövde de gick tydlingen isamma klass som min kusin anton och sen gick ALcazar och Crucified Barbara gick till ANDRA chansen ...skoj för dem! Och vi åt god mat å käkade lite glass som efterrätt så gott*mums*
Sen så senare på lördagen va det dags för herrarns sprint tävling och där vann 2 svenskar Marcus Hellner och Johan Olsson så det blev ett GULD och BROMS så ett STORT GRATTIS till dem!

Söndag så vakande man rätt så tidigt kollade lite på Tv åt en härlig frukost hemma hos mor & far sen kom en granne och röjde upp all snö på deras framfarsväg och tog bort all snö vid bilarna å så fick han lite kaffe sen skulle pappa köra iväg farmor på 85-årskalas fast hon skulle vart på kalas igår men det va ingen idé pga av vädret...Sen körde han hem mej och vi åkte handlade lite innan han släppte av mej sen kom R förbi så vi åt å kollade på "den ofrivilie golfaren" sen satt vi pratade lite å åt lite glass sen vid 17-tiden så åkte han hem...

Just nu sitter jag bara softar å väntar på att Längdskidor ska börja sen är det Wallander-film å sen imorgon bitti är det HOCKEY Sverige-FINDLAND ska man se tror jag...
Imorr ska man gå till bibloteket och kopiera lite papper ska skicka iväg en ansökan till Harrys i LIdköping sen fundera jag kasnke söka jobb på kusten kasnke vore skoj att prova...

Och jag ska plugga teori imorr oxå sen om några veckor ska jag boka tid har jag tänkt mej vore gött å nice om man klara det ju =)
Ska tydligen snöa en del iveckan så tråkigt ju vill ha vår nu så man kan slippa vinterjackan å vantar å sånt...
Jo i torsdag så fylllde min Kusin Martin 25 år GRATTIS kussen

Over and Out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback