Hemgjord Pizza å Mys

Igår på dagen va jag å storhandlade massor med mat behövde verkligen det kylskåpet va tomt nästan så Tack mamma för att jag fick låna lite...Och jag va på Glasbanken oxå köpte lite cider för inför ikväll så nice =)
Sen va det dags att plugga lite teori igen va segt men det är ett måste typ om jag ska klarar det så...SÅ det blev 4 timmars pluggande igår så men det går lite in i huvudet*hihi*

Sen va det dags att börja med maten å jag gjorde hemgjord  KebabPizza fast det blev lite fusk jag köpte färdig botten på Netto så det va bara rulla ut den på plåten å lägga på tomatpurén å sen in iugnen den blev jättegod pizza måste göras om igen verkligen...

 


Och när jag lagade maten så ringde kompisen Lala å tjötade lite va trevligt att prata med han...
Va det dags för Let´s Dance och god mat å en cider till maten...Och senare kom R förbi tjötade lite å kollade på film å åkte hem rätt sen igår så återigen blev det inte så mkt till sömn inatt men men....Och jag fick smaka på Whiskey å Cola igår va inte min favvo precis men Jäger å REd bull är det verkligen så gött...
Ska nog vila lite sen innan man ska göra iordning sig å sen väg på Party hos Sandra ska bli skoj å kompisen ELlen ska med oxå...Va ett tag sen man träffa henne ju =)

Just nu sitter jag bara softar kollar på film ska snart ta tag i disken å dammsauga lite tror jag sen måste kolla va man ska ha på sig ikväll oxå...Liten sugen att gå ut på Harry´s igen men vi fårse...

Måste kolla tvätt tid iveckan oxå..Sen fundera jag på att åka hem till mamma å pappa och va där några dagar kasnke...Och kolla hur det går med bygget!!
Här kommer några bilder på bygget som jag tog för några veckor sen


      

*Trappan
*Nya hallen
*Köket vid badisken
*Diskbänken
*Vardagsingången
*toaletten där nere

Imorr är det ALLA Hjärtans dag hoppas att alla får en romatisk å bra dag...
För mej blir det nog bakis mat å en film lugnt å skönt tror jag allt...

    



Och jag hoppas att jag får komma på interjuv på mangos nästa vecka vore gött íallfall och få svar från sommarland

Det är rätt trökigt väder ute lite skönt att sitta inne och kollar på invigningen av OS lite coolt å snyggt tycker jag! Det har gjort en lite story av deras mest betydelse fulla DJur å Natur verkade det som lite otroligt att se vore skoj att se det live nån gång ju..
Nepp ska man göra nåt vettigt kanske nu så!

Jo en sak till fick reda på att kompsen Tezz som är i USA kommer hem den 10:e mars och är hemma en månad va skoj verkligen...Då ska det bli kasnke en stor fest för henne =)
Hoppas att nu har en bra helg å en romtisk dag imorr med nära å kära =)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback