Kanon helg

Då va helgen över igen lite trist men...Ifredags va man hemma å kollade på Let´s dance å åt god mat bara softa...
Lördagen så va man på systemet köpte lite cider sen va man å fixa lite käk på dagen sen va det bara softa å ladda inför Tjejkvällen Hos Favvo tjej Emma..SÅ jag,tess ,anna å annas kompis alexandra kom samtidigt dit och sen va Emmas kompis Linda där oxå...Och så fick man se deras nya lägenhet va snygg tycket jag allt =)
Fick en god fördrink sen va det dags för lite mat va Potatisgratäng med vitlök i å sen rökt skinka å lite frukt å grönt till så gott!
Sen så skulle födelsedagsbarnet Emma öppna lite paket hon fick nån inpackning för håret å snygga armband av Tess,ANna å Elin och av mej fick hon Presentkort på Jc och några örhängen...
Sen började vi kolla på Melodifestivalen å Ola kom vidare Salmi tror jag att han hette sen så spelade vi spelet"Med andra Ord" Sen efter ett tag kom tjejkompisen Elin va skoj att se henne..Sen hade emma gjort en lek vi skulle gissa låtar å vilka som sjöng å va låten hette va skoj å lite svårt...
Sen blev det lite dans å skoj å en del korttagning sen bar det iväg till Stadt vi tog taxi dit...
Va en del folk träffade gamla kompisar å hejade på min bror islutet....
Tess,Anna,Alex å Elin åkte bil hem men jag tog bussen hem va lugnast så tyckte jag allt...Så Emma å Thomas följde mej till bussen så jag va inte hemma för en 03.00 la sig dirket isängen å somna så gött verkligen va en lång kväll men skoj så TACK SÅ MYCKET TJEJER FÖR I Lördags får göra om någon gång!!


Sen på söndagen så vaknade jag av att R ringde å väckte mej vid 12 tiden va bra det oxå för då kom man upp ju..Sen kom han med en film å käk va så gött sen vid 17.30 tog jag bussen till lidköping för att fira min Kusin Carro som fyller år( fast på torsdag) fick god mat å mycket trevligt dag verkligen...
Sen blev man hem skjusad av mina föräldrar va mycket snällt av dem...

Idag har jag softat å en kompis mamma har skickade en lite förtidig födelsedagspresent till mej fick nämligen den nyaste teoriprogramet TEO 2009 så nu har jag börjat igen har suttit kasnke 3-4 timmar redan idag å pluggat å det känns jättebra...Nu ska jag verkligen satsa järnet med körkortet....
SÅ Tack så mycket för presenten Marianne!
Jo sen vid 15 tiden så ringde R frågade va jag gjorde för han va nämligen på väg till Jula huset iskara för att kolla på nåt till jobbet så han undrar om jag vill se nån film å kasnke äta nåt ihop så det har jag oxå gjort idag....Kan erkänna att filmen som vi hyrde va så där och den hette Inglorious bastards
  



Imorr ska man på möte sen fundera jag på åka hem men jag vet inte...
Och jag ska skicka in en ansökan till sommarland oxå imorr måste det å sen ska jag söka till Skövde Arena...
Vill att snön ska smälta bort nu är rätt trött på den nu!

R har börjat bli lite sjuk igen va lite synd om han och jag sa att han skulle ringa läkaren imorr men jag tror inte han kommer göra det han är lite envis av sig ju...
Ihelgen ska man kasnke på fest igen men jag fårse om jag har lust...
Va och handlade lite för men måste spara mina pengar och jag hoppas att jag får mer pengar nu oxå...

Så detta va min helg å lite till

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback