Nystädat lägenhet

Idag va man på möte med Jenny va mycket skoj å trevligt vi hade en del bolla i luften verkligen men det lite lurigt va man ska söka oxå för man väntar ju på svar på andra jobb ju...
Hoppas att jag får svar snart iallfall...
Sen va det bara åka hem å börja storstäda lägenheten fram med dammsugaren och sen blev det torka golven oxå så underbart det luktar ju så frisk när man har torkat golven...

Igår va man på Bandy med pappsen va skoj men fast vi va istan kvart över sex så fick vi parkera hemma hos morbror Kent så va en lite bit att gå men det gick ju bra ändå..Och Villa vann över Vänersborg med 6-3 och man fick ju se den nya arena oxå va stor å snygg..
Men jag måste erkänna att Villa spelade Kass i i andra halvlek men men...
Sen åkte vi hem å vi åkte förbi Donken å köpte lite mat till mej sen va det bara hem sätta sig soffan å varva ner lite å kollade på film å tjöjtade med kompisen Mattias va inte igår verkligen...
Han har bestämt sig att för att sälja sitt hus å flytta in till skara han vill inte ha kvar massa minnen tydligen och det kan jag förstå han ju...
Kanske ska festa ihop nästa helg när kompisen Sandra ska ha privat fest det är lite donken folk som jobbar nu å har jobbat skulle komma sen va det nog lite annat oxå....
Han har tydligen en lärling med sig nu på jobbet så han har jobbat upp sig*hihi*
Och han undrar om jag kunde åka med han å va soical å ha nån att prata med när han jobbade..

Sitter just isoffan mätt efter en god måltid som va Stekt Lax med Pasta å drack mammas flädersaft till*mums*





Kändes som det va lite plusgrader idag lite skönt tyckte jag allt...
Måste fundera på va man ska ha på sig på lördag är lite tveksam men det löser sig nog tror jag...Är så taggad nu på lördag hoppas att det blir skoj nu!

Imorr är det Let´s Dance som gäller å kasnke lite god mat till det...
Jag hoppas att mamma kollar sin mail oxå sen när hon kommer hem...
Och jag kan säga jag har blivit bjuden på middag om nån vecka av en kille som jag har jobbat med på Lidl men det roligaste av allt är att han har tjej men han gillar skarpt mej..Jag tror att han skulle kuna göra sluta med henne å bli ihop med mej..Men jag vill inte sabba för dem ju så jag har sagt till han vi ska va bara vänner!

Nästa vecka ska jag försöka göra egna semlor tror jag allt eller om jag går köper en Semla med vanlijefyllning så gott verkligen...

Va sjukt trött jag blev nu kanske man ska ta en lite powernap eller bara lägga sig isoffan å kolla på nån film...
Jag hoppas att min hydsvärd bestämmer nåt om lägenheten om de ska göra nåt den!!
Jo det har rivit Marianne Gramfon nu å snart börjar de väl att bygga Citygrossitetn kanske man kan söka jobba där oxå vore ju nice ju :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback