Pluggande &Solsken

Imåndags fick jag ett teori programm så snällt verkligen så nu varje dag har jag pluggat 5 timmar så det känns jättebra men det värsta är att jag kommer säkert att Black Out...Men vi får inte hoppas på detta...

Jo i tisdags va jag lämna tebaxs en film på munken å då träffade jag min kusin Marina å hennes söta Moa som låg där ibarnvagnen nerbädda så gött..För en gång skull va hon vaken när man träffa henne annars brukar hon bara sova ju...Ett litet Charmtroll verkligen

Både igår å idag så tittar solen fram så skönt va ute på en promenad imorse och bara njöt verkligen..Så nu har jag energi att plugga igen ska göra det några timmar sen..Jag hoppas verkligen att en del av snö smälter bort oxå nu när solen är framme...
SEn hoppas att jag kan låna den nyaste Beck filmen den som va på bio för ett tag sen...
Och det vore skoj å trevligt med sällskap oxå..

Ihelgen ska man på fest hos förredetta jobbar kompisen Sandra ska bli skoj tror jag...
Skulle komma en del Donken folk sånna som jobbar nu å har jobbat där vore skoj att träffa dem oxå
Och Sandra ska tydligen bli Restaurng chef på donken iskara hoppas att det går bra för henne..

Imorr fundera jag att gå köpa en stor fet Semla nu har jag verkligen hållt mej länge att äta en ju *tihi*
ELler om jag gör en egen vi fårse...

Får säga GRATTIS till KUSINEN KAROLINA som fyller år idag! Hoppas att du får en kanon dag nu :)

Kan erkänna att jag blir tokig att man måste vänta å vänta på svar från olika jobb man har sökt ju..Men jag ringde Mangos igår fråga hur långt de hade kommit å de hade börjat med Interjuverna å de skulle hålla på hela veckan å några veckor till... De skulle skicka ut mail om de ville träffas sa de så jag hopppas  =) Och jag har skickat in en ansökan till SOmmarland oxå...


Lagade mat på kvällen å bara softa framför tv...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback