2010-01-04

Jdau igår va man i LIdköping å kollade på LOFA-cupen är ju en tradtion va mkt folk och jag fick se en kompis spela i sitt nya lag..Spelade bra tyckte jag..
Sen träffade jag Favvo tjejen Emma va ju ett tag sen man träffa henne va skoj att se henne..
Tog bussen hem sen å gick å handlade lite godis då träffade en annan favvo tjej Elin va skoj att se henne med =)
Senare på kvällen kom R förbi med mat å film North Face(verklighetsbaserad film) va helt okej tyckte jag!
Efter nån timme så började R reta mej å blev det att vi började skojbråk å så råkade vifta med armen å jag trodde inte jag träffa han men det gjorde jag så han fick rejäl smäll vid sidan av ögat men han sa att han va okej..men man hade ju skuldkänslor lite jobbigt tyckte jag...

Har gått upp tidigt idag pga av att jag har tvätttid och sen va jag handlade så just nu så sitter jag väntar på att tvätten ska torka å sen ska jag bara va hemma å söka jobb via hemsidor...
SÅ just nu sitter äter en sen frukost..

Imorr ska man till morbror Björn å se hans nya lägenhet å träffa släkten sen får man träffa sin andra morbror lars som har vart utomlands i några veckor...
Och sen på onsdag ska man se finalen i Lofa ska bli skoj allt...
Längtar tills Lördag då ska jag gå dans till Zekes i lidköpings folkpark ska roligt

Om några veckor ska man till gbg å träffa läkaren igen hoppas att det blir bra nu
Vill ha ett bra år nu å framöver så

Vill ha mina pengar från försäkringskassan behövs verkligen vill inte låna känns lite dumt tycker jag...
Just nu vill jag att snö ska försvinna vill ha vår och sommar serru

Jag ringde väcket en kompis imorse när jag skulle börja tvätta men han somna om å nu gick han upp*suck* säger jag bara..


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback