2010-01-08

Först vill jag gratulera en kompis som har fått barn den 2 jan en söt liten flicka som ska hetta Angelica jag hoppas att man får se henne snart..Hon skulle höra av sig när hon orkar träffa mej!

I tisdags va vi hos morbor Björn i hans nya lya den va jättefin tyckte jag...

Sen dagen efter så va jag å pappa på finalspelet av Lofa men hann dock inte se vilka som vann eftersom vi va tuvugna åka hem för vi skulle iväg till Kyrkan å avtacka Ulla och det forsätte i Bygdegården med lite mer skoj å allt annat...
Senare körde pappa hem mej å sen kom R förbi en sväng kollade på film å käkade..

Igår va jag hos min coach pratade lite å gjorde som en stor plan av det jag vill göra så jag har fått nya idéer så här kommer mina nya planer

*Reseledare
*P-assistent
*Ledsagare
*Jobba på hotell med bokningar

Sen åkte jag hem å bara kryp ner isoffan å myste och sen gjorde jag minsta möjliga igår va lite gött

Idag ska jag söka jobba å sen ikväll är det säsongstart av Let´s dance ska bli skoj å då ska jag laga god mat å dricka gott..
Ska oxå ta ner mina julsaker sen tänkte jag!

Imorr ska man ut å dansa till ZEkes men jag vet ej va jag ska ha på mej så jag fundera på att åka till lidköping å kolla lite...
Ska bli skoj imorr kväll allt =)

Nästa vecka ska jag åka till Mangos i skövde å söka jobb där å de ska ta över Olins sa en kompis igår till mej så ska jag passa på att söka

Det snöar ute igen börjar bli lite trött på snön nu vill ha värme nu!
Pappa har kommit långt med köket..Han typ satt ihop bardisken nu det kommer bli jätttefint sen när det blir klart..Han har ju lovat sina kompisar att det ska va invigning när han fyller år den 30:e jan

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback