2010-01-15

Japp då är det helg nu lite skönt sitter hemma hos mamma å pappa men ska åka tillbaka till skara senare..Blir lugn helg men god mat å bara njuta..och kolla på Let´s dance ska bli nice tycker jag allt
Kanske man tar ett glas vin  vore inte helt fel eller...

Solen skinner ut å skönt verkligen..
Och igår skrev vi ut papper om bostadsbidrag ska fylla lite mer sen ska jag skicka in den hoppas att man får nåt vore bra..

Har fixa med tvätten oxå nu så det blir klart innan jag åker hem sen..
Min läkaren ska ringa sen å prata om röngten som jag va på iskövde får hoppas att det är bra med dem men jag vet inte..

Sitter och kollar på Grabben i graven brevid men den har man sett en del gånger lite charmig tycker jag allt
Och jag kollade på lite bilder mamma hade tagir vid olika tillfällen så jag har skickat dem till min mail så kan ha dem hemma...

De visade Bandy matchen Villa-Västerås igår men villa losa mot dem va tråkigt men men...Och det är inte billigt att gå på bandy längre det kostar 135 kr för en ståbiljett*suck*
 
Jag hoppas att jag får mina pengar så man kan lvea å köpa lite mat vore bra oxå så slipper man låna eller svälta ju-...
Sugen på nåt gott men jag vet inte vad får fundera på det över dagen =)

Är så trött på att bara gå hemma nu verkligen vill verkligen å hoppas att jag får jobbet på olins vore gött så..
Sen ska jag kolla på de utbildningar om resledare vore skoj prova på nåt sånt yrke...

Hoppas att ni får en bra helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback