2010

Dagen innan va jag hemma hos mamma & pappa å hjälpte dem att skruva ihop lite skåp å fixa lite annat i köket..
Va på pappas jobb å sågade skivorna till bänkarna va lite skoj men lite tungt jaja..

Jadu då va det ett nytt år och jag hoppas att det blir bättre än det förra!
Ihelgen har jag inte gjort så mkt va hos R igår å käkade gott å sen kollade vi på den där deckarserier som heter Olycksfågel va grymt bra tyckte jag...sen så sov jag över där och idag har vi inte gjort nåt bara softat å kollat på film bara...

Sen när jag kom hem så tog en långdusch å sen byte jag lakan isängen sen va det dags att börja laga mat blev panerad Kyckling med klyftpotatis å Bea-sås...
Just nu sitter jag å kollar på Robinsonså sweet sen ska jag bara kolla på film å bara softa å försöka komma isäng itid för att jag ska upp tidigt för att åka till lidköping å kolla på LOFA-Cupen är ju en tradtion...
Saleby spelar först av alla imorr men jag hoppas att de spelar mer matcher...Och jag undra vilka som är med å spelar i laget....
Iveckan händer det det mkt på

månda:tvätttid+skriva cv & personligt bra å skicka till olika företag
tisdag:ska vi till Björn på julkalas
onsdag: ska vi på avtackning för nåt
torsdag:möte med coachingen
fredag:Let´s dance börjar
lördag:Zekes spelar i folkespark i lidköping så sweet

Sen måste jag börja söka jobb igen så..sen ska jag kolla om jag kan får bostadsbidrag för jag kan inte med att låna mer av mina föräldrar ju..

Mamma berätta för mej att pappa hade lovat en invigningsfest när köket var klart för deras kompisar tydligen hoppas att man får va med på den *hihi*

Jag fick trisslotter i julklapp av mormor å jag kan säga att jag har tur ispel men inte kärlek*hihi*

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback