Allt eller Inget

Igår va man i Gbg va väl okej men ska dit igen...Sen sjukan va man på stan kolloa lite sen så käkade jag på stan
Sen tog man tåget hem å sen bussen från skövde..

Idag har man träffa vännen Hara hon har vart utomlands i helt år så det va skoj att se henne så vi satt på Nockes nästa 3 timmar..Sen tog jag en lite promenad gött fast det va kallt..Sen kom min nya hyrdsvärd kolla på lägenheten se om man måste fixa nåt med min lägenhet vore gött om de satt in en Köksfläkt
Va kollade lite iaffärena efter present till Pappa å till kompisen Emma men jag hittade inget tror jafg

SEn kom R förbi med Donken mat å vi satt å prata lite han dra ju till sälen på torsdag ska bli gött att slippa han ett tag tycker jag allt men ändå kommer jag att sakna han lite oxå*tihi*...Men jag måste erkänna att Burger King är godare än Donken

Fundera på kasnke åka hem till mamma å pappa iveckan eller om jag gör det på fredag eftermiddag vi ska ju nämligen ha kalas för pappa både lördag å söndag...

Ska kanske träffa Emma imorr eller torsdag sen på fredagen ska jag träffa vännen Lina ska bli skojigt va ett tag sen man såg henne...

Denna veckan är det Robinson finalen så det är både Onsdag,torsdag å lördag ska bli skoj å nice..
ÄR bjuden på fest på fredag men jag vet inte om jag vill gå känner inte för det å sen ska jag både festa nästa helg å kanske helgen efter det så det blir en del..


Imorr ska jag inte göra nåt tror jag å jag hoppas att jag får mina pengar imorr från försäkringskassa vore bra tycker jag allt...Ska iallfall ringa dem å kolla med dem
Måste handla mat å annat oxå
Kanske ska spela lite Game Cub va längesen tyckte jag allt!
Och jag ska forsätta att söka jobb

Ikväll är det Mäster mästerkamp ska bli nice att se de...Och jag ska se en Wallander film sen "Prästen" även om jag har sett den förut!

Hoppas att det blir bra väder imorr kasnke man kan gå en långpromenad iallfall imorr kasnke gå bort till Kusinen Marina å Moa men vi fårse

Är sugen på att baka nåt oxå kasnke man kan göra imorr eller på torsdag men jag vet inte...
Vill ha jobb nu så man kan  spara till en ny datorn och till lite annat..Jag vill verkligen veta svar från jobb man har sökt oxå vore bra..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback