Dansat ihelgen

Nu va helge över igen men det har vart en bra helg
Ifredags så va det premiär för Let´s dance va skoj att se å då blev det god mat å ett glas vin till mat  mkt gott kan jag säga...
Och ifredags va mamma,orfar,mormor å björn på begravning å lite senare på begravningen så stupa morfar av så han svimade ett tag men han blev bättre sen sa mamma..

Sen på lördag va det dags att gå upp i hyfsat tid ska in till Lidköping å kolla lite i affärer å hittade lite på Gina fast det va på rea men snyggt..
Där inne träffade jag vännen Linnea å hennes kompis så vi pratade en stund å hon skulle åka till USA igen å va borta 2 mån sa hon vilken lyx...

Sen åkte jag med mamma hem å va bara hemma å typ vände för senare på kvällen skulle vi in till stan först förfest hos par kompisar till mamma å pappa sen vidare till Folkespark i lidköping för att där sen lyssna på Kusinens Anton å hans Band Zekes spela


Och jag kan säga ni som inte va där missade nåt verkligen me det kommer fler gånger..
Va hemma rätt sent igår..
Fick dansa en hel del igår va skoj...Men jag kan bara säga det finns folk till allt va en knäpp gubbe där som va heltokig när han dansade*suck*säger jag bara..

SÅ idag har jag gjort minsta möjliga hemma hos mamma å pappa vart rätt soft tycker jag allt..
Och nus sitter jag hemma iskara å kollar på filmen Patrik 1.5..

Imorr ska jag nog åka till skövde å söka jobb på resturangen Mangos iskövde å hans som äger mangos har köpt upp olins så..

Och på kvällen ska vi på kalas hos Kusinen Amanda fast hon fyller år idag.

Iveckan ska man på gruppcoaching å enskild samtal med Jenny jag hoppas att det blir bra å att jag får nåt jobb snart orkar inte gå hemma längre verkligen..

Sen ska man på barndop det är godningen Moa som ska döpas på min brors födelsedag.
Och jag hoppas att doktorn har fått svaren från röngten om hur det ligger till...

Och Favvo tjejen har bjudit in mej på en tjejkväll i feb ska bli skoj tycker jag längtar redan kan jag säga..

Kanske man ska baka bullar nån dag vore inte helt fel och gott ju

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback