24 jan

Nu va handbollen över för sverige då va verkligen synd men de spelade verkligen inte bra heller i de första 2 matcherna så ledde de men tappade dem å förlora så tråkigt...Och I fredags så spelade de mot Tyskland å då va det lite match men förlora med 2 bollar tror jag...*suck*

Va på stan lite igår med mamma köpote doppresent till Moa
Igår va man på kalas hos mn bror som fyller idag GRATTIS! Fick mackor å en jättegod glasstårta sen efter det åkte jag hem å sen efter en stund kom R förbi å vi gick köpte Kina mat å sen kollade vi på filmen Sommaren med Göran!
Den va helt okej tyckte jag allt värd att se...
 


Sen satt vi prata sen så satt vi bara myste sen så åkte han han rätt sen så det blev inte så mkt sömn sen men vad gör det..

Om några timmar så är det Barndop för godingen Moa!Kommer bli rätt mycket folk tydligen men det är roligt och får man träffa Peters släkt första gåmgen nu tror jag!
Sen blir mat och tårta å kaffe mycket trevligt sen blir det lugn dag hemma å ska ta tag å städa lite inför tisdagen när de ska komma och kolla i lägenheten..
Sen ikväll blir Johan Falk film å sofrta...

Imorgon ska man till Gbg hoppas att man får ett bra besked men jag måste fråga om en annan sak oxå imorr
Så det bli buss dit sen tåg hem tror jag kanske ska gå kolla lite på stan imorr när jag ändå är där men vi fårse..

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback