KÄnner mej värdelös

Igår så va man handlade lite mat å bara tog det lugnt å sökte en del jobb oxå..Sen på kvällen så kollade man på Robinson och Fredrik åkte ut va lite föråvand tycket jag men...

Får säga Grattis till Kusinen Viktor som fyller år idag!

Idag skulle jag träffat Favvo tjejen Emma men det blev inte så för jag mådde inte så bra!
Är hemma just nu men sen ska jag hem till mina föräldrar va där några dagar har man lite sällskap iallfall även om de jobbar på dagen så...Ska åka med mamma hem sen!
Ihelgen ska vi fira Pappa både lördag å söndag tydligen ska bli nice =)

Itisdags va jag träffade Kompisen Hara va skoj att se å träffa henne hon har vart utomlands i ett år så nu har hon kommit hem...
Sen efter det så va min Hyrdsvärd kolla i lägenheten om de skulle göra om nåt eller så..sen sa jag till att jag behövde ha en köksfläkt ju så slipper man öppna fönstret varje gång jag ska steka nåt,på sommaren går väl men kanske inte nu när det är kallt ute...

ÄR bjuden på fest imorr men är inte alls sugen att gå så jag hoppar nog det Sorry Isak men grejen är att jag ska festa 2 helger irad ju så...För nästa helg ska man till Emma på tjejkväll sen ska man ut på harrys å festa loss ska bli skojigt...Måste kolla present till henne iveckan oxå*hihi*
Skulle träffa kompisen Lina imorr men hon är oxå sjuk så det va inte så lyckat precis men vi skulle ses nästa vecka istället..

Nästa vecka ska man på Bandy i den nya arena ska bli nice =)

Nu är R på väg till SÄlen med sina jobbarkompisar hoppas att ni får skoj å bryt inga ben nu bara..
Han sa att det skulle riktigt kallt ihelgen typ -20 jobbigt

Om jag inte har nåt jobb efter sommaren fundera jag på kasnke dra till sälen å jobba igen va skoj fast kasnke inte på Donken kanske på en annan restarung eller affär..Men ska avakta å sen och jag väntar ju fortfarande svar från en del ställen jag har sökt så jag hoppas att de hör av sig..Ska söka jobb när jag hemma hos mamma å pappa sen!
Och jag tänkte jag skulle plugga teori oxå måste verkligen det nu om jag ska de förduma körkortet...

Hoppas att ni får en bra helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback