lugn helg

Då va det måndag igen å jag är upp med tuppen för jag håller på att tvätta måste det verkligen...

Ihelgen va jag hemma å kolla på Let´s dance å tog det bara lugnt sen på lördagen va jag ute å gick en promenad  sen åt en härlig frukost sen va det bara softa senare på kvälle lagade jag Vitlöksmarinerad Kotlett med Klyftpotatis så gott å så tog man ett glas vin till det *mums*
Blev rätt så sena kvällar ihelgen men va gjorde det*hih*

Igår så städa jag lite sen kom R förbi och vi kollade på film å käkade
Filmen hette G.I Joe va helt okej tyckte jag


   


Sen va det bara lugnt resten av dagen sen väntade jag för att senare på kvällen så va det Johan Falk filmen Vapenbröderna fast jag har redan sett dem men skoj att se dem igen..Men dem filmerna kan jag rekomendera verkligen..
   

Idag blir det lugnt ska tvätta färdig sen blir det plugg på körkortet(vill verkligen ha det nu) sen ska jag ringa försäkringskassan behöver hjälp att fylla in papperna klart om bostadsbidrag

Hoppas att jag får mina pengar snart oxå verkligen behöver det dels att betala räkningar å köpa nytt busskort..Man kan kasnke ringa å tjöta lite på dem jag vet inte...
Iveckan blir det lugnt ska bara på coaching sen ska jag skicka in en jobbansökan till ett ställe ilidköping..

Det snöar igen*suck*
Fundera på att kasnke gå panta burkar sen idag men jag vet inte..
Imorr börjar Handbollen för Herrar måste man ju föjla ju ska bli skoj å intressant hoppas att det går bra för dem

Jag hoppas oxå att de ringer från Manogs om jobbet vore gött att veta ju även om de håller på att renovera på Olins så vore det skoj att jobba där igen nu när det nytt å fräch ju *ler*

Tycker synd om min kompis R han jobbar å sliter hårt han går kl kvart i tre varje morgon å slutar vid fyra på eftermiddagen varje dag..Jag vill inte att han ska slita ut sig eller gå in iväggen...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback