Sökt Jobb

I måndags så fick jag reda på att jag ska få ett nytt Kusinbarn oxå våran Kusin Andreas å hans sambo ska ha så skojigt tycker jag allt =)

går va man på Coaching kurs i lidköping va väl helt okej tyckte jag allt sen gick jag till bibloteket å kopiera papper sen hem laga mat...

Sen idag trodde jag att jag skulle tvätta men icke tog fel dag igen*suck* så jag gick upp tidigt i onödan men senare så tog jag bussen till skövde och gick till Mangos å sökte jobb å det va bara 1 till som hade sökt så vi fårse..Men jag hoppas, hoppas att jag får jobbet vore gött det är ju närma och bra så =) och det lätt positivt när jag pratade med ägaren så..Och om jag får jobbet så ska jag spara till en ny dator å lite annat oxå..

Och jag träffade min kompis katarina oxå va skoj at se henne...Sen kollade jag i affärerna sen tog jag bussen hem å sen lagade mat..och diskat upp efter mej!
Så just nu sitter jag kollar på tv å dricker en kopp te bara njuter å softar...

Imorr ska man till coachingen igen å få underskrift en hem å inget mer behöver verkligen pengar just nu..
Ihelgen blir det lugnt kanske ska hjälpa en kompis å kasta ut granen!

LÄngtar tills den nya Wallander filmen kommer ut å man kan hyra den och jag vill hyra harry potter sista film oxå men det får vänta tills jag får pengar...

Och jag har sagt till mej själv att jag ska börja med Lördagsgodis igen nu kan inte hålla på äta på veckodagarna..
Nån dag ska jag göra egna eller köpa  semlor med vaniljfyllning så gott =)





Jag måste börja träna igen men måste ha pengar till att köpa gymkort så...
Pratade men en kompis från högstadiet som spelar tennis och hon har han Rickard Holmström som lärare så hon tyckte jag skulle börja träna tennis*hih*

Ärligt talat vill jag ha värme nu å att snön ska smälta bort julen är över ju så..
Så man kan slippa vinterjackor,mössa å halsdduk ju

Igår så bröjade programet Mästare Mästerkamp det va skoj tyckte jag allt många bra idrottare som va med..
Den 24:e jan så är det barndop för Moa ska bli skojigt och jag undrar vem som blir fadder till henne skulle vilja va det men det tror jag inte...

Måste gå panta nån dag oxå kasnke få bli imorr men jag vet inte..
Sitter och kollar på Wallander filmen Hämnden
Och jag ska försöka få med mina föräldrar på Göta Kanal 3 oxå snart fick ju presentkort ijulklapp så gäller att passa på ju


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback