trökigt väder

Japp då va det snart måndag igen!

Åkte till mamma å pappa redan itorsdag..Tog bussen till lidköping å sen gick jag till Mammas jobb satt där en stund sen åkte vi handlade lite mat å sen hem kollade på Robinson..

Sen så vaknade jag tidigt på fredagen då va det full vart med att hjälpa till med att städa dammsög å plocka iordning lite överallt sen kom pappa hem å sen kom morbror lars till oss för att hjälpa till att sätta in ett fönster sen va pappa tuvugen att åka in med farmor till akuten för hon hade ont ibröstet..Det tog några timmar! Mamma kom hem med en Pizza till mej va jättegött verkligen å sen va det dags att kolla på Let´s dance och rätt åkte ut det va Agneta Sjödin så skönt tyckte jag allt...

Lördagen: Så vaknade man rätt så tidigt å vi vänta in födelsedagsbarnet min Pappa han körde in farmor till stan till min faster till Restaurangen Magnus Gariel hon åker dit varje lördag å hjälper till...Och pappa sa att det va -23 när de åkte in..Iallfall sen när han kom hem så hade vi lite födelsedagsfirande vid frukosten så han fick jeans å en snygg tröja..Efter frukost åkte jag å mamma till stan och handlade o byte pappas kläder sen hem å städa lite till och det va meningen att mammas bröder skulle komma på kvällen men de som bara kom va pappas bror Kent å hans fru Monika så vi åt å drack gott sen så kollade vi på finalen på Robinson och spelade spel"Med andra Ord"
Hoppas att du hade en bra dag pappa GRattis pappa


Söndag: Är hemma igen nu iskara efter kalas idag med hos pappa så det va resten som kom idag då va mycket trevligt kollade på Finalen i Bandy Sverige-Ryssland å sverige vann på förlängning GRATTIS!
Och nu när pappa skjusade hem mej så börajde snöa rejält så tråkigt tyckte jag! Tycker att det är nog med snö nu vill ha vår!!

Sitter och kollar på "en annan del av köping" sen är det Wallander film "Innan frosten" Fast jag har redan sett den några gånger men men..

Imorr blir det kasnke att man ska träffa kompisen Lina och sen ska jag kolla tvätt tid måste det verkligen sen kasnke på kvällen kasnke man får besök man vet aldrig...

Over and Out

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback