2010-07-08

Igår så tog man en lite sovmorgon sen så tog man bussen till lidköping för att ta prover sen så gick man en sväng på stan å då träffade jag min förredetta coach jenny va skoj att se henne ju =)
Sen gick jag till Elaka Måns å köpte med mej en Baguett och sen åkte jag hem å då va det bara att börja tvätta å sen bakade jag en mjukpeppakaka blev sådär ska göra om den kasnke imorr igen...
Sen blev det soffan å bara softa å pluggande lite oxå...

Igår så spelade Spaninen -Tyskland å spaninen vann stort grattis till er! Så Spaninen kommer möta Holland ifinalen hoppas att spaninen vinner =)
Somna rätt så gött igår natt verkligen helt underbart så...

Idag skulle jag träffat sandra men hon kunde inte så det blir fika på måndag stället...
Men imorr ska jag träffa favvo tjejen ellen ska bli skoj å trevligt verkligen sen har man inget planerat på kvällen men det kan ändra sig ju *hihi*

Har vart trökigt väder ute idag har regnat lite vart lite mysigt att sitta inne å kolla på film då...
Har diskat upp lite sen har jag pluggat lite men jag är rädd för att jag kommer inte klara provet bara...*suck*

Måste säga att jag längtar till Stochampionatet är då blir det fest kan jag säga allt...men jag vet inte vilka eller vart man ska förfesta med då...kasnke ska förfesta med jobbarkompisarna lr så vet jag ej....Jag hoppas att jag träffar tjejerna emma å tess å de andra ute på kvällen vore skoj att träffa dem ju va ju ett tag sen ju =)
Känns som evighetersen vi sågs ju...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback